19/02/2012 - newsletter # 3

 

 

קוראים יקרים

 

החל מניוזלטר זה, אנחנו פותחים אפשרות למפרסמים הקשורים לתחום התערוכות, כמו עיצוב, הקמה, לוגיסטיקה, נסיעות, בתי מלון, השכרת רכב וכד' לשלב באנרים בין הידיעות.

מאחר שאנו מתיימרים להעשיר את קוראינו במידע על תערוכות כדי לשפר ביצועיהם, בין אם בעת הצגה בתערוכה או ביקור בה, נדרוש מן המפרסמים להתאים את הבאנרים שלהם לאופי הניוזלטר

( ראו בהמשך דבר העורך)

 

נשמח אם חברות מתחום התערוכות יצטרפו אלינו

 

מערכת אקספו ניוזלטר

ניוזלטר מסחרי שנשלח לרשימת תפוצה, מכיל מידע שבמישרין או בעקיפין משרת את מפיקו. כדי ל"הסוות" את העניין המסחרי, דואג המפיק לשלב ידיעות ניטרליות, שלדעתו יש לציבור הקוראים עניין בהם.  

  EXPO ניוזלטר הוא היפוכו של מה שנכתב למעלה.

הוא מתיימר להעביר מידע כללי על הנעשה בתחום התערוכות בעולם ופה ושם להיכנס ספציפית לתערוכה מסוימת שלדעת העורך יש בה עניין לישראלים. לפעמים תהיה זו תערוכה שלעורך יש בה עניין ישיר, אך לרוב יהיו אלה תערוכות שמתאימות למשק הישראלי ולציבור קוראי הניוזלטר. 

 

אם אתם רואים שאנחנו חורגים מכך, אנא מהרו וכתבו. 

 

החל מגליון זה, נצרף רשימה של תערוכות מומלצות שתתקיימנה בחודשיים הקרובים ברחבי העולם.  

 

פרטים על התערוכות וקישור לאתריהן במנוע החיפוש www.expoexpo.com או אצל הסוכנים בישראל (אם יש כאלה)

יצחק שלו

עורך

תערוכות הן לפעמים אסון! מתי אסור להציג בתערוכה?

ההצהרה בכותרת מקורה בציפיות הגבוהות שיש למציגים מהשתתפותם בתערוכה. נכון, פוטנציאל החשיפה קיים, אבל זו, כאשר היא נערכת על מצע לא נכון, משיגה תוצאות הפוכות וגורמת נזק גדול למציג.
לכתבה המלאה

האמריקנים מקצרים את משך התערוכות המקצועיות. למה?

באורח מסורתי תערוכות מקצועיות נמשכות בין  3 ל – 4 ימים. בעיקר כאשר מדובר בקהל מבקרים שנע בין 15 ל – 50 אלף איש. כך היה במשך שנים בעולם וב....ישראל. לאחרונה, בצוק העתים, עקב שיקולים כלכליים, נרשמת מגמה של קיצור משך התערוכות. מתחילים בקטן בהורדת יום אחד ונראה איך יהיה בהמשך. 
לכתבה המלאה

למה אבו דאבי, דובאי ובחריין ולא תל אביב?

בניוזלטר מס' 2 ציינו בדבר העורך את התחזקותן של מדינות המפרץ כגורם בעל משמעות בסצנת התערוכות הבינלאומית. מן הראוי להסביר מדוע הן הפכו לכאלה. 

נדמה, שבראש ובראשונה הסיבה מקורה באופי התושבים באזור זה, הנשענים על סחר בינלאומי מדורי דורות.


לכתבה המלאה

רעיון שיווקי מבריק מבית CEBIT הנובר. השקעה קטנה – רווח גדול

פעם, בשיחה עם מנכ"ל יריד דיסלדורף הוא סיפר שהוא נתון ללחץ גדול בגלל התערוכה הרפואית הגדולה שלהם. אני, ביודעי עד כמה קשה להשחיל לתערוכה מציג חדש, שאלתי "למה? מה קרה?" והוא ענה " השבוע קיבלתי דווח שרשימת הממתינים, מכל העולם, להציג בתערוכה התקצרה". 

למה נזכרתי בסיפור הזה?


לכתבה המלאה

HKCEC - איך יוצרים בכורה ויותר חשוב, כיצד שומרים עליה?

בימים בהם סין לא הייתה פתוחה כל כך למערב ובעת שבהונג קונג שלטו הבריטים, העיר המציאה את עצמה כשער הכניסההראשי לסין. כתוצאה מכך, הוקם, בין היתר מרכז תערוכות וקונגרסים גדול, על קו המים וכל מי שרצה ליצור קשרים עסקיים עם סין


לכתבה המלאה

תערוכות מומלצות בחודשים אפריל – מאי 2012

כדי לסייע לקוראי הניוזלטר בתכנון ביקוריהם בתערוכות בעולם, אנו מציינים להלן את החשובות שביניהן (לפי שיקול הדעת והידע של המערכת, כמובן) שיתקיימו בחודשים אפריל – מאי 2012. יצרנים השוקלים השתתפות בתערוכות בחו"ל, טוב יעשו אם יחלו את הבדיקה לפחות 18 חודשים לפני פתיחתן


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל