19/02/2012 - newsletter # 3
HKCEC - איך יוצרים בכורה ויותר חשוב, כיצד שומרים עליה?

בימים בהם סין לא הייתה פתוחה כל כך למערב ובעת שבהונג קונג שלטו הבריטים, העיר המציאה את עצמה כשער הכניסה ראשי לסין. כתוצאה מכך, הוקם, בין היתר מרכז תערוכות וקונגרסים גדול, על קו המים וכל מי שרצה ליצור קשרים עסקיים עם סין, נהג להשתתף בתערוכות והקונגרסים שהתקיימו שם.  

תחרות ממרכזי תערוכות חדשים 

בהמשך, סין נפתחה, הונג קונג הועברה לבעלותה ומרכזי תערוכות וקונגרסים רבים הוקמו ברחבי המדינה. די אם נציין את אלו שבבייג'ין, שנחאי, גוואנז'ו, שאנגדו (שבימים אלו הולך ומוקם שם מרכז תערוכות חדש הגדול ביותר בעולם).  

הונג קונג חוותה לפתע תחרות אדירה והמשימה שעמדה בפניה היתה, מצד אחד לשנות ולהתאים עצמה לתנאי התחרות ומצד שני לשמר את מקומה כמרכז הראשון במעלה, לא רק  בסין, אלא באסיה כולה. 

נראה שמרכז הקונגרסים שם עומד בשתי משימות אלו. מדי שנה הוא זוכה  בפרסים כמרכז המתקדם ביותר בעולם. אגב, החל מינואר 2012 הוא מרושת ב – WIFI חופשי לשימוש הציבור.

 100 אירועי עוגן 

כיום יש לו 100 תערוכות וקונגרסים הנחשבים כעוגנים בסין ולקראת 2012 נוספו 30 אירועים חדשים, בהם 5 תערוכות ענק המאורגנות על ידי יזמים מקומיים (3) ארה"ב (1) ואיחוד האמירויות (1). 

המרכז מתהדר בעובדה שניתן לארגן בו 1,000 פונקציות שונות של אירועים. גורמים מקצועיים מציינים שהמרכז לא יכול היה להתפתח כפי שהוא, אם בעליו לא היו יזמים פרטיים. 

עוד פרטים על מרכז התערוכות והקונגרסים של הונג קונג באתר  www.hkcec.com


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל