03/01/2015 - newsletter # 48

ישראל עומדת לחוות בקרוב חרם חלקי על יצוא מוצריה לאירופה. חלקי, משום שאין זה חרם במובן של מניעת כניסה של סחורות מישראל לאירופה, אלא בסימון מוצרים אשר יוצרו במה שקרוי השטחים הכבושים

אפילו אם לסימון הנ"ל לא תהיה השפעה משמעותית על היצוא (מה אומר "מיוצר בגלגמש" לאיש ברחוב בגרמניה, למשל?) על יצואני ישראל להתארגן לסצנריו החמור ביותר ולחפש שווקים חדשים אלטרנטיבים.

לפי מפת התערוכות בעולם, שמהווה אינדיקציה מצוינת להתפתחות של שווקים, אפריקה, שמתחת לסהרה, מסתמנת כיעד יצוא חשוב ביותר. כל מה שצריך לדעת על יצוא לאפריקה, אפשר למצוא בסקירה המצוינת של מכון היצוא   http://www.export.gov.il/UploadFiles/01_2013/AFRICA20.12.12.pdf

עיון בלוח התערוכות מבליט במיוחד את קניה וגאנה.

כתבה על כך בהמשך

 

קריאה מחכימה

 

יצחק שלו

עורך

 

תשובה אפשרית לחרם הצפוי מאירופה על מוצרים מישראל

אפריקה שמתחת לסהרה (לא כולל את דרום אפריקה) מסתמנת כשוק יעד ליצוא הישראלי ואולי שם, בלי קשר, ועם קשר למה שהאירופים מנסים לחולל לנו, עם חובת סימון המוצרים מהשטחים, נמצא את ההזדמנויות ליצוא. הדרך הנכונה והטובה ביותר להיחשף בפני האפריקנים היא באמצעות השתתפות בתערוכות שם. מי שמסתמנות כמובילות הן קניה וגאנה.


לכתבה המלאה

הודעה משמחת למבקרים מישראל בתערוכות בדיסלדוף

לאחר תקופה ארוכה, בה מבקרים מישראל בתערוכות בדיסלדורף, נאלצו להגיע לעיר בטיסות דרך פרנקפורט, ציריך, אמסטרדם, וינה ועוד יעדים באירופה, נפתח קו ישיר לדיסלדורף באמצעות חברת התעופה "גרמניה איירליינס"


לכתבה המלאה

מה שרואים משם לא רואים מכאן

התערוכה העולמית לרפואה, בתי חולים ודיאגנוזה, "מדיקה" בדיסלדורף, זה עתה הסתיימה וכל המציגים בה קיבלו, במייל, לינק להרשמה לתערוכה הבאה שתתקיים בנובמבר 2016. ללינק צורפה אזהרה שההרשמה תסתיים בחודש מרץ הקרוב. למה זה קורה כך?


לכתבה המלאה

האם "דור המילניום" ישנה את פני התערוכות בעולם?

מחקרים רבים שנעשים ברחבי העולם, מנסים לחזות מראש את הרגלי הצריכה והבילוי של מה שמכונה "דור המילניום" - הצעירים של היום, אשר בעוד כמה שנים יהפכו להיות הצרכנים הפוטנציאלים שאליהם יפנו יצרנים ומארגני תערוכות ואירועים. מה מראים המחקרים הללו?


לכתבה המלאה

התמהיל הגרמני - יאכטות, רהיטים וממתקים

3 תערוכות הנערכות בחודש ינואר 2016 בערים הסמוכות קלן ודיסלדורף, מציעות תמהיל מעניין של ממתקים, יאכטות ורהיטים.  לכולן, מוצעות חבילות של נסיעה עם הנחות גדולות.אז על מה מדובר בעצם?


לכתבה המלאה

נצנצים בחורף

שלא כהרגלנו, מאחר שהידיעה להלן קשורה לבטיחותכם ואפילו להצלת חיים, בחרנו הפעם לדווח לכם על מוצר שאנחנו קשורים אליו ושאותו אנחנו רוצים לשכנע אתכם לרכוש. זה מתאים במיוחד לחורף, אבל לא רק.


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל