03/01/2015 - newsletter # 48
תשובה אפשרית לחרם הצפוי מאירופה על מוצרים מישראל

תערוכות הן חלון הראווה לתעשייה המקומית והעולמית. במדינות מתעוררות, עיון ברשימת התערוכות, יכול להוביל למסקנות כלכליות ברורות ביותר. אם גאנה שבאפריקה מקיימת תערוכה לפלסטיק ואריזה, היא מאותת בכך ליצרנים מהעולם, שיש לה צורך בטכנולוגיה וחומרים בתחום הזה.

יתכן וכאן טמון המכשול של היצוא החקלאי מגאנה לאירופה. האריזה שאינה עומדת בתנאי ההובלה והשינוע. מאילו חומרים היא עשויה, האם היא מספיק אטרקטיבית לשיווק? כך גם בתחום כמו רפואה פרטית וקליניקות פרטיות.

מעמד הביניים גדל ואיתו המאפיינים של רפואה פרטית והקמת קליניקות. תערוכה בנושא זה, תלמד שאכן זה המצב. או אז, יצרנים מהעולם בתחום, ישתתפו בתערוכה, ימנו סוכנים מקומיים ויתחילו לשווק.

ניתן ללמוד משווקים שהיו בגדר "מתעוררים" כדי להבין מה חשיבותן של תערוכות בלימוד צרכי שוק. מספיק לקחת את טורקיה הקרובה וסין הרחוקה. שם קרו בדיוק אותם תהליכים שעוברים עכשיו על אפריקה שמתחת לסהרה.

אז כדי לסבר את העין, נציין שעל פי מנוע החיפוש לתערוכות בעולם www.expoexpo.com בשנת 2016 יתקיימו בקניה - לרוב בניירובי, 44 תערוכות בינלאומיות. בדיקתן מלמדת, שהן בתחומים בסיסיים כמו רפואה,חקלאות, פלסטיק, אריזה, בניה ותשתיות, בטחון והגנה,מים, אנרגיה חלופית, טכנולוגיה לתעשייה ועוד. תערוכות המשקפות את צרכי השוק

גאנה, לעומתה, שהפוטנציאל שלה לא נופל מזה של קניה, נמצאת רק בתחילת הדרך ואותרו בה ב - 2016 10 תערוכות בינלאומיות נחשבות בתחומים כמו חקלאות, יצור מזון, אריזה טכנולוגיה לתעשייה, בניה ואנרגיה נקיה.

יש לשים לב שבקניה, בניגוד לגאנה, לא מתקיימת תערוכה בי"ל לציוד לייצור מזון, מה שמרמז על כך, שהם עברו שם את השלב הזה. השוק מסודר, האספקה שוטפת.

לסיום, כדאי ללמוד על צרכי השוק באפריקה באמצעות אתר המידע של מכון היצוא ובאמצעות מנוע החיפוש לתערוכות בעולם, המוטמע באתר, לאתר את התערוכות המתאימות:

http://www.export.gov.il

באמצעות האתר היצרנים ילמדו באילו תערוכות מכון היצוא משתתף  וכמובן להצטרף אליהן. גם גורמים פרטיים כמו איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ www.itex.co.il שמייצגת את התערוכות באפריקה של מרכזי הירידים של דיסלדורף וקלן, היא מקור למידע ולשרותים 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל