חדשות

לאדריכלים ומעצבי פנים יש היצע תערוכות גדול בתחילת השנה

(12/12/2019 9:51:31 AM)

4 החודשים הראשונים של השנה מאופינים באירופה בתערוכות המיועדות לתכנון ועיצוב הבית.

התערוכה של קלן מתקיימת בין התאריכים 13 - 19 בינואר 2020 https://www.imm-cologne.com/ וכפי שנראה בהמשך, מבקרים יכולים בנסיעה אחת לאירופה, לשלב ביקור גם בתערוכה של פריז. היא מאופיינת בהיצע של רהיטים ועיצוב, לפי חלוקה לחדרים מנקודת הענין של קניינים. 

 

התערוכה של פריז מתקיימת בין התאריכים 17 - 21 בינואר 2020 https://www.maison-objet.com/fr/paris/pages/meuble-paris/ והייחוד שלה הוא, שבנוסף לרהיטים ולתכנון ועיצוב הבית, היא מציעה מגוון גדול של פריטים מעוצבים לבית.

סלון הרהיטים ועיצוב הפנים של מילנו יערך בין התאריכים 21 - 26 באפריל 2020  https://www.salonemilano.it/ והוא מכונה, בצדק, "מעבדה נסיונית של עיצוב הבית". במלים אחרות, מה שמייחד אותו הוא נושא העיצוב והמגמות לעתיד. למרות זאת, הסלון הוא ,בבסיסו, אירוע עסקי או כמו שמארגניו מתארים אותו כ "עסקים ותרבות בתוספת חידושים והמצאות".אנחנו יודעים מהנסיון שהסלון הזה הוא המשפיע ביותר על מעצבים. האירוע אינו מוגבל לתחומי מרכז הירידים במילנו, אלא מקיף את העיר כולה, באמצעות אירועי לווין בהם משתתפות גלריות לעיצוב בעיר.

ישנו אפיון ברור של המבקרים מישראל בשלוש התערוכות שצוינו: סוחרים ויבואנים של רהיטים אינם מחמיצים את המפגש בקלן. יבואנים של מתנות ופריטי עיצוב לבית, מעדיפים את פריז ואילו אדריכלים ומעצבים אינם מוותרים על ביקור במילנו.

3 התערוכות חשובות. כולן שוות ביקור ואין בכתבה המלצה על תערוכה זו או אחרת. את שאר תערוכות הרהוט ועיצוב הבית בעולם, ניתן למצוא במנוע החיפוש לתערוכות בעברית www.expoexpo.com 

 

 

 

 


חזרה לרשימה >>