חדשות

סטרטאפים מישראל מוזמנים להציג בתערוכה לתינוקות וילדים בקלן

(5/12/2019 11:11:27 AM)

התערוכה לילדים וותינוקות בקלן נחשבת לגדולה ולחשובה בעולם. היא מתקיימת מדי שנה ואנשי המקצוע והקניינים מגיעים אליה בקביעות, למרות שקמו לה מתחרים במזרח אסיה ואירופה. כולם יודעים שהאיכות של התערוכה והמציגים בה, היא החשובה.

למרות מעמדה העולמי, מארגני התערוכה נמצאים בחיפוש מתמיד אחרי חידושים שירעננו את התערוכה ויוסיפו לה קהל מבקרים חדש. איך עושים זאת? על ידי גירוי סטרטאפיסטים מכל העולם להצטרף כמציגים לתערוכה בתנאים מפתים.

כך, נעשתה לאחרונה פניה מטעם יריד קלן לסטרטאפים מישראל לעניינם בתערוכה. זאת, לאחר שמעצבים מישראל כבר זכו להכרה רשמית, בהשתתפותם הקבועה בתחרויות העיצוב של המוצרים בתערוכה. מדי שנה, רואים שמות של מעצבים מישראל בין הזוכים בתחרות.

עכשיו, הגיע גם זמן הסטרטאפים. היריד מציע להם לשכור ביתן קטן מוכן במחיר של 900 יורו שבו יציגו עצמם ויפגשו אנשי עסקים ומשקיעים במהלך התערוכה. אין ספק שיריד קלן ידאג לחשיפת השתתפות הסטרטאפים לתקשורת, מהסיבה הפשוטה של החדשנות שבהם.

יש גם תנאים להשתתפות:המוצר צריך להיות חופף לנושאי התצוגה ונמצא בשלבי פיתוח ראשונים, הסטרטאפ לא הציג מעולם בתערוכה המדוברת, הוא בן פחות מ - 10 שנים ועדיין בשליטה ובבעלות המייסדים.

המעוניינים מישראל, יפנו אל נציגות ירידי קלן בישראל: איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929 [email protected]  

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 


חזרה לרשימה >>