חדשות

מותגי התערוכות מגרמניה הפכו להיות גלובליים מאדיס אבבה עד סאו פאולו

(6/6/2017 3:58:07 PM)

מרכז הירידים של קלן מארגן בעיר, מדי שנה כעשרים תערוכות בינלאומיות. רובן נחשבות כמובילות בעולם. נציין כמה מהמותגים המוכרים ביותר בארץ: יריד אנוגה למזון, יריד פוטוקינה לצילום, ספוגה-גאפה לציוד מחנאות, קמפינג וגינה, הרדוור לכלי עבודה, אי.די.אס. לרפואת שיניים ועוד.

יכולת הייצור של המרכז ודרישות היצרנים המקומיים, שאירופה קטנה עליהם, הובילו את הנהלת היריד למחשבה שכדאי לייצא את המותגים שלהם למדינות שונות בעולם, כדי לאפשר לאנשי עסקים מקומיים להתוודע אליהם.

יותר מכך, ממשלת גרמניה יוזמת מדי שנה השתתפות לאומית של יצרנים גרמנים בתערוכות בעולם וממנה, בכל פעם את מרכז הירידים הגרמני שתערוכותיו משיקות לתערוכות המקומיות, לארגן את הביתן הלאומי הגרמני. יריד קלן מארגן בפאזה הזו כ - 10 ביתנים לאומיים.

סקירה קצרה של התערוכות מחוץ לגרמניה שמאורגנות על ידי מרכז הירידים של קלן, תחשוף את התערוכות בפני יצרנים ישראלים ותגדיל את יכולתם להשתתף בהן. כי לעתים, אם יצרן מזון מישראל מכוון לשוק ההודי, למשל, אולי מתאים יותר שיציג ב"אנוגה" של הודו.....

ב - 2017 אלו הן התערוכות מחוץ לגרמניה בעלות תו האיכות הגרמני ( מיולי  עד דצמבר 2017 ): מכונות וכלים בעיר שונדה בסין, מזון - ניו דלהי, עיצוב פנים - הונג קונג, מזון - בייג'ין, מזון - מומבי, בריאות - ג'קרטה, מזון - דובאי, כלי עבודה - מילנו, ילדים ונוער - שנחאי, עיצוב פנים - שנחאי, מכונות כלים - שנחאי, ילדים ונוער - סאו פאולו, טכנולוגיות לייצור מזון - בוגוטה, דיגיטל מדיה - בנגקוק.

עליהן יש להוסיף את הביתנים הלאומיים בתערוכות ב - דובאי (3) מוסקבה (2) אדיס אבבה, שנחאי, ניו יורק (2) וסאו פאולו.

נציין במיוחד תערוכה ב - 2018 בסינגפור לרפואת שיניים, בה ישראל משתתפת.

כמו שכבר כתבנו בעבר, יש להניח כי התערוכות בהן גרמניה משתתפת בביתן לאומי, נבדקו על ידי המדינה ונמצאו ראויות. על כן, ניתן להמליצן בפני יצרנים ישראלים.

את הרשימה המלאה ניתן למצוא ב - www.koelnmesse.de או לפנות לנציגות יריד קלן בישראל לצורך בירור אפשרויות תצוגה - איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ www.itex.co.il


חזרה לרשימה >>