חדשות

דמוקרטיה והגיון יכולים לחיות ביחד אם תאומץ השיטה של UFI

(5/21/2017 3:43:20 PM)

מנהיג חדש נבחר בבחירות כלליות והעם מצפה שינהיג אותו, לא על ידי חיסול מה שהיה, אלא בדרך שתמשיך רפורמות שהונהגו על ידי המנהיג הקודם, הטבות שהושגו על ידי הממשל הקודם לא יבוטלו....וכך הלאה.

אלא שיש מנהיגים שמחרבים הכל ומנסים להמציא את הגלגל מחדש. לא צריך להרחיב את הדיבור על הנשיא האמריקני טראמפ, שבדרך שיטתית משנה ומבטל החלטות של קודמו ויחד עם זאת לא מספק חזון אחר לעם.

בארגון הבינלאומי של מארגני התערוכות UFI הבינו מזמן, שזו לא דרך נכונה והחליטו על מבנה נשיאותי מיוחד, שבו עבר, הווה ועתיד פועלים יחדיו כדי לקדם או להמשיך יוזמות ושינויים.

אחת לכמה שנים נבחר נשיא חדש לארגון. הנשיא הזה מצטרף לשני נשיאים אחרים ונוצר טריו שלאורך שנה עובד בהרמוניה . לאחרונה נבחר נשיא חדש, יו"ר מרכז הירידים של יוהנסבורג שבדרום אפריקה. הוא מצטרף אוטומטית, שנה לפני כניסתו לתפקיד, לנשיא המכהן לשנים 2017-18 יו"ר מרכז הירידים של מילנו ולנשיא הקודם, יו"ר מרכז הירידים של הנובר.

הטריו הזה יעבוד בחפיפה עד לבחירתו של נשיא חדש לשנים הבאות. או אז, הנשיא הנוכחי (מילנו)יעבור למשבצת של הנשיא הקודם, הנשיא שנבחר עכשיו (יוהנסבורג)יעבור למשבצת הנשיא המכהן והנשיא הבא שיבחר, יצורף לשלישיה כנשיא העתידי.

ברור שחלוקת הסמכויות בתוך השלישיה אינה שווה ולנשיא המכהן יש השפעה רבה יותר, אבל הנסיון של הנשיא היוצא + החזון של הנשיא שיכנס עוד מעט לתפקיד, יוצרים מבנה יציב שמבטיח את חוזקו של הארגון ואיך לומר? זה נראה יותר דמוקרטי מכל מה שנראה בסביבתנו הקרובה והרחוקה....

 עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 


חזרה לרשימה >>