חדשות

מתלבטים באיזו תערוכה להציג? טיפ קטן ליצרנים הישראלים

(3/23/2017 12:45:21 PM)

אין המלצה גורפת באיזו תערוכה בחו"ל להציג. יש שיראו בתערוכה, שאליה מגיעים קניינים מכל העולם (גרמניה כבר אמרנו?) כתערוכה מתאימה, כי שם הם יפגשו את "כולם". יש שיאמרו שאם מתכוונים לייצא למדינה או לאזור מסוים, כדאי להציג שם. אבל התערוכה עצמה, היא לא המדד היחיד להחלטה.

לעתים ההחלטה תיפול בזכות המארגן. מארגן אמין ובעל נסיון ורקורד, נוסך ביטחון על המציג. למה? משום שהמציג סומך עליו שהוא עשה את כל בדיקות השוק, לפני שהחליט לארגן תערוכה במקום מסוים. ואז אומר לעצמו המציג, אם הוא החליט שהמקום והזמן מתאימים, הרי שזה משרה בטחון ש"אני נמצא בידיים טובות".

הדברים נאמרים, איך לא? בהתיחס למארגנים גרמנים שמקיימים תערוכות מחוץ לגרמניה. יש 260 תערוכות כאלה בכל שנה. לדוגמא: תערוכת אריזה בתאילנד שמאורגנת על ידי יריד דיסלדורף בהשענות על תערוכת האריזה "אינטרפק". או תערוכה למזון בהודו המאורגנת על ידי יריד קלן בהשראת תערוכת "אנוגה".

הגרמנים, במסגרת הארגון היציג של תעשיית התערוכות בגרמניה, יצרו מעין תו איכות

GTQ- German Trade Fair Quality Abroad

הלוגו המוצמד לכל אחת מ - 260 התערוכות בעולם, מלמד שהתערוכה מצויה במסגרת התקן שהוגדר, לפיו, כל בדיקות השוק נערכו, המארגן מסוגל לספק שרותי תערוכות כמו בגרמניה, הוא ערוך לשווק את התערוכה לקהל המקצועי במדינה בה מתקיימת התערוכה ולקשר בין המציגים ובין לקוחות פוטנציאלים.

עוד אומר התקן שהמארגן משתף פעולה עם ארגונים מקומיים ומארגן תערוכות מקומי, בעל נסיון. נראה שהרבה ספקות והתלבטויות נחסכים מהיצרן הישראלי אם יאמץ את הטיפ המתואר בכתבה זו.

את המידע לגבי התערוכות המאורגנות מחוץ לגרמניה, על ידי מארגנים גרמנים, אפשר לקבל אצל הנציגים בישראל של מרכזי התערוכות בגרמניה ובאמצעות מנוע החיפוש לתערוכות וירידים בחו"ל www.expoexpo.com

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>