חדשות

קשה להאמין אמנם, אבל הנתונים אמיתיים

(10/26/2016 2:11:23 PM)

עיר אחת, מרכז תערוכות וקונגרסים אחד, מארח יותר מבקרים מסך כל התיירים לישראל בשנה נתונה.לפלא הזה קוראים מרכז התערוכות והקונגרסים הונג קונג. ומדובר לא על תיירי משפחות או תרמילאים, אלא על אנשי עסקים שמשאירים בעיר במהלך שהותם כ - 1,500 דולר כל אחד. עכשיו תעשו את ההכפלות.

והמספרים הם כאלה: המרכז נפתח בשנת 1988 ולפני פחות מחודש, המבקר ה - 100,000,000 נקרא לחדר הישיבות של ההנהלה, כדי לקבל פסלון זהב.

בחשבון פשוט, מאז שנפתח, המרכז מארח כ - 3.5 מליון מבקרים בשנה! לא פלא שהשלטון המרכזי בסין מסרב לאפשר בחירות עצמאיות בהונג קונג שתוצאותיהן עלולות לגרום לו להפסדים כלכליים.

ובמספרים האלה, יש מקום לכתוב כמה מילים על המרכז יוצא הדופן הזה הממוקם על קו המים של תעלת ויקטוריה, ברובע העסקים המרכזי של הונג קונג, במבנה ארכיטקטוני מרשים בן 7 קומות הכולל  אלפי מטרים רבועים של אולמות לתצוגה, ועידות וכנסים .

מרכז זה מוביל כיום נושאים גלובליים מרכזיים למרכז הדיון הציבורי העולמי, בהם חידוש דרך המשי מסין לאירופה, יצירת שיתופי פעולה סינרגטיים בתחומי האקולוגיה, המדע והפיננסים,  באמצעות הכנסים והתערוכות הייעודיות.  

המרכז מנוהל על ידי HKTDC המועצה לקידום הסחר של הונג קונג, המיוצגת  בישראל  על ידי  וולף תקשורת http://wolfppr.com/wp/index.php/hktdc-2/

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>