חדשות

תערוכת פוטוקינה לצילום בקלן משנה פניה לכוון של תקשורת חזותית

(6/26/2016 10:50:58 AM)

גרמניה היא הסמן הימני העולמי בכל הקשור לתערוכות. מה שקורה שם, משפיע על התעשיה בכל העולם. הגרמנים יודעים זאת ולכן חלה עליהם אחריות גדולה שעיקרה מתבסס על היכרות עם המציאות המשתנה של הכלכלה.

מזה עשרות בשנים, מאז תערוכת הצילום הראשונה בקלן, התערוכה שימשה כמקור להתחדשות ולטכנולוגיות הקשורות לצילום, כאשר המוצג המרכזי בתערוכה היה המצלמות עצמן. במשך השנים, כאשר השימוש במצלמות חדר אל כל תחומי החיים, הובן שהמצלמה עצמה היא רק אמצעי להמחשה והעיקר הוא בתוצאות שהיא מפיקה עבור התעשייה.

כך התפתח כל נושא ההדמיות בפרסום, ברפואה, בדפוס, בשילוט רחוב, במעבדות ועוד. נוצר הצורך להוסיף לתערוכה תחומים נוספים, בהתאם לצרכים. כך החלו להיראות בתערוכה טכנולוגיות לתקשורת חזותית, פונקציות של צילום באמצעות טלפונים סלולריים וכד'.

גם קהל המבקרים השתנה. מתערוכה של צלמים עבור צלמים, היא התחילה להיות בית לאנשי פרסום, מרקומים, מולי"ם, מעצבים והציבור הרחב שצורך את החידושים בתחומים שצוינו.

נדמה כי התערוכה השנה ( 20 - 25 בספטמבר) תבטא, יותר מאי פעם את השינוי הגדול שעבר על תעשיית הצילום. שורה ארוכה של אירועים שיבטאו את השימושים השונים של המדיה הזו, יתקיימו בתערוכה עצמה וכן ברחבי העיר, שתהפוך בימי התערוכה לעיר הצילום.

במסגרת התערוכה תופעל גלריה לצילומים, שבה יוכל הציבור לרכוש צילומים שיבחרו על ידי ועדה של אנשי מקצוע

למעלה מ - 1,000 מציגים מ - 40 מדינות יציגו בה השנה ומוערך שיבקרו בה קרוב ל - 200,000 איש. זו הסיבה לכך שהתערוכה נמשכת כמעט שבוע ימים.

יהיה צפוף בקלן בשבוע זה וצפוי שיהיו קשיים בטיסות אליה ובמציאת בתי מלון הולמים. לכן מוצע להתחיל כבר עתה בהכנות ובמסגרתן גם להצטייד מראש בכרטיסי כניסה בהנחה לתערוכה ולחסוך כסף. לדוגמא: כרטיס לכל הימים ב - 84 יורו במקום 134 יורו בקופות.

עוד פרטים ולהזמנות: איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ 03-6882929

   

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>