חדשות

חברה מבולגריה מציעה שרותי תערוכות לישראלים

(3/15/2016 4:11:01 PM)

נציגי חברת fairnet מבולגריה, פנו באחרונה אל גורמים בישראל המשתתפים בתערוכות באירופה בהצעות מפתות לעצב ולהקים את תצוגותים בתערוכות בגרמניה ומדינות אחרות באירופה.

המדובר בחברה ותיקה (1977) המעסיקה עשרות עובדים בתכנון , עיצוב וביצוע תערוכות. היא קשורה לרשת הבנילאומית של פיירנט, שבסיסה בעיר לייפציג בגרמניה.

במשך השנים, היא התפתחה ביחד עם התפתחות תעשיית התערוכות והטמיעה טכנולוגיות מודרניות לתכנון ולעיצוב. היא מעסיקה אדריכלים, מעצבים ובעלי מקצוע בתחום ההקמה והביצוע. היא מחזיקה בבעלותה גם בית דפוס משוכלל עם אפשרויות הדפסה בפורמט רחב וכן אלפי מ"ר של ביתנים סטנדרטיים בנוסח אוקטנורם וסימה.

בנוסף, החברה עוסקת בעיצוב והקמה של אולפני טלביזיה, היא מארגנת בעצמה מספר תערוכות וקונגרסים ואת האירועים הנלווים. היא מחזיקה משרד פרסום שהוא בין השאר זכיין של שלטי רחוב במספר ערים בבולגריה.

מאחר שכושר הייצור שלה, גדול מהדרישה בבולגריה ומזרח אירופה, התקבלה לפני זמן החלטה אסטרטגית להציע את שרותיה גם לחברות מחוץ לגוש, כולל ישראל.

למה ישראל? כי אחד הבעלים הוא בולגרי יהודי שחי מספר שנים בישראל וחזר כדי להקים את החברה בבולגריה. הוא מדבר עברית וקל לתקשר איתו. אשתו שמנהלת את העסק יחד איתו היא חברת פרלמנט לשעבר, שהיתה במשך מספר שנים הנציגה בפרלמנט האירופי בבריסל.

בעוד כמה חודשים הם עומדים להקים סניף של החברה בגרמניה.

עורך הניוזלטר מכיר את הזוג ואת החברה באופן אישי וישמח לקשר מעצבים ישראלים וחברות ישראליות אליהם.

מי שקשור לענף יבין את המשפט שנאמר על ידם בפגישה בבולגריה " אנחנו יותר טובים, יותר אמינים ויותר זולים מ...הפולנים".

בינתיים למי שרוצה להתרשם www.fairnet.bg

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>