חדשות

חופשה כפרית בבולגריה בקיץ הקרוב

(3/2/2016 3:10:33 PM)

לישראלים הרוצים לבלות בקיץ חופשה "קצת אחרת", הכפר דורקובו בהרי הרודופי בבולגריה, יכול לשמש כאכסניה טובה לחופשה בכפר, מלווה בטיולים באזור ואפשר לתת אפילו קפיצה לסלוניקי ולחזור.

מזג האויר, בשל גובהו הגיאוגרפי של הכפר, מצויין. הכפר עצמו הוא כמו בולגריה של פעם. הבתים המוצעים להשכרה הם כמו בבית. מודרנים, מצוידים היטב, מציעים אף חיבור לאינטרנט.

זהו מקום אידיאלי לטיולי כוכב. יוצאים בבוקר מהכפר, מטיילים באזור, עד טווח של 75 ק"מ מהכפר וחוזרים הביתה בערב. הכפר מציע מגוון של מסעדות ובתי קפה ואפשר גם לבשל בבית.

העיר הסמוכה לכפר נקראת velingrad והיא נחשבת למרכז הספא של בולגריה ומציעה טיפולים שונים לאורחים מחו"ל. העיר פלובדיב נמצאת במרחק 45 דקות נסיעה. זו העיר השנייה בגודלה בבולגריה והיא מחשיבה עצמה כעיר העתיקה בעולם, מה שאומר שסיור בעיר העתיקה שלה מאפשר חוויה מרתקת.

ניתן לספר עוד סיפורים על בולגריה, אבל לא נעשה זאת כאן. אפשר להיכנס לאתר www.vacationinbulgaria.com ולראות את כל מה שחופשה בכפר מציעה לכם.

ואם תשאלו מה הקשר לתערוכות, הרי שפלובדיב היא מרכז התערוכות הגדול ביותר במזרח אירופה ואם מתקיימת שם, בתקופה בה אתם מתכננים לנסוע, תערוכה בתחום שלכם, תוכלו לשלב ביקור מקצועי בתערוכה עם חופשה.

מה נבקש עוד?

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


חזרה לרשימה >>