חדשות

מה שרואים משם לא רואים מכאן

(11/19/2015 12:50:39 PM)

התערוכה העולמית לרפואה, בתי חולים ודיאגנוזה, "מדיקה" בדיסלדורף, הסתיימה לא מכבר וכל המציגים בה קיבלו, במייל, לינק להרשמה לתערוכה הבאה שתתקיים בנובמבר 2016. ללינק צורפה אזהרה שההרשמה תסתיים בחודש מרץ הקרוב.

אז מעבר לעובדה שיש להזדרז ולהירשם בגבולות הזמן,נשאלת שאלה, "מה בוער להם לגרמנים"?למה זה קורה כך?

התשובה פשוטה למדי: בתערוכה משתתפים למעלה מ - 3,000 מציגים, שרובם חוזרים ומציגים בה מדי שנה. לפי הנוהל הקיים בדיסלדורף, מציג רשאי לבקש לחזור ולהציג במיקום שלו בתערוכה שעברה.

אם אמרנו שרובם חוזרים ונרשמים, מה קורה עם מציגים חדשים?

החידושים המעניינים מגיעים בדרך כלל מהמציגים החדשים ומארגני התערוכה מעונינים כי אלו יציגו, אבל המקום צר מלהכיל. לכן, ניתנת למציגים הותיקים תקופה של כ - 3 חודשים, להודיע והחל ממועד סיום ההרשמה, מתחילים לתכנן את הצבת המציגים, תוך התחשבות בדרישות של המציגים החדשים.

קורה לא מעט, שכתוצאה מכך, מציגים מקבלים הודעה שהשטח שביקשו לשריין, יהיה קטן מזה הנדרש על ידם.

ישראל מיוצגת בתערוכה בצורה מרשימה עם עשרות חברות. חלקן מאוגדות במסגרת ביתן לאומי בארגון מכון היצוא וחלקן מציגים בצורה אינדיבידואלית. בד"כ, גם מכון היצוא וגם נציגות התערוכה בישראל, צריכים להתחנן בפני המציגים שירשמו לתערוכה, כי לאחר סיום מועד ההרשמה סיכוייהם להיכלל בין המציגים אינם גדולים. אלו מצידם לא ממהרים להגיב ונזכרים לפנות לאחר המועד הנקוב.

למה? אנחנו שואלים? ועונים: כי מה שרואים משם, לא רואים מכאן.

אז אם יצרן כלשהו לקח את הדברים לתשומת ליבו, כדאי שיפנה למחלקת התערוכות במכון היצוא וירשם. אם הוא מציג ברשות עצמו, להלן הלינק להרשמה למדיקה 2016 :

http://www.medica-tradefair.com/2330

 נעמה מאיטקס, נציגות ירידי דיסלדורף בישראל, תשמח לסייע בידכם - 03-6992929


חזרה לרשימה >>