חדשות

מה ישראל צריכה ללמוד מסין לצורך קידום תעשיית התערוכות?

(11/2/2015 2:05:27 PM)

ממשלת סין הקימה לאחרונה, מה שהיא קוראת "שיטה בין משרדית" לצורך קידום רפורמות ושיפור התדמית והשיווק של תערוכות בינלאומיות. המטרה להציג את תעשיית התערוכות המקומית בפני העולם, כדי למשוך תערוכות לסין.

לא רק תעשיית התערוכות גופה, עמדה לנגד עיני הסינים, אלא התערוכות כמדיה שבה מתקיימת אינטראקציה מסחרית בינלאומית, דרכה היצרנים הסינים חושפים עצמם בפני העולם.

כדי לעשות זאת, יש להכניס טכנולוגיות חדשות, להקים ולשפץ מרכזי תערוכות, להציע  שרותים ברמה אירופית, להעמיד בתי מלון ותנאי הארחה מתאימים וכו'.

בבריף שהממשלה הנפיקה לגוף החדש היא כתבה שעליו לחזק ולטפח את מרכזי התערוכות הקיימים ולזרז הקמתם של חדשים, לנסח אסטרטגיה שיווקית לסקטור התערוכות וכמובן להתקין תקנות שיבטיחו התנהלות נכונה מול המציגים הזרים.

למה הממשלה עושה זאת? כי ברור לה שתעשיית התערוכות היא סקטור המשפיע על כל תחומי העיסוק שלה, כלומר היא עוברת לרוחב כל משרדי הממשלה, שכל אחד מהם נהנה בצורה זו או אחרת מפירות ההצלחה של תעשיית התערוכות.

לכן חברים בגוף החדש נציגים של 14 משרדי ממשלה וכן מכון התקנים הסיני, ארגוני סחר וכד'.

אז קרוב לודאי שלדברים אלו לא תהיה כל השפעה על המימסד הקובע כאן, אבל אנחנו לפחות יכולים לומר שמצידנו, הבאתי את העובדות.....

 

 

 

 

 

 

 


חזרה לרשימה >>