חדשות

איך מציגים בתערוכות ידעו שאני מתעניין בהם, אפילו אם לא דיברתי איתם?

(10/12/2015 3:14:42 PM)

כולנו מבקרים בתערוכות בישראל ובחו"ל. כולנו מודעים לכך שאף פעם איננו מספיקים לבקר את כל מי שרצינו בתערוכה. זמננו מוגבל והמלאכה מרובה, במיוחד כאשר אנחנו בתערוכה עם 5,000 מציגים, שמתוכם אלף הם בתחום הישיר שלנו ובפניהם היינו רוצים להיחשף.

אנחנו גם יודעים, שבין המבקרים הרבים בתערוכה, יש כאלה שחשוב היה לנו להכירם כדי להחליף מידע או אפילו לעשות איתם עסקים. אבל איך לעזאזל יוצרים איתם קשר?

המתואר לעיל מבטא שתיים מהבעיות הקשות ביותר שתעשיית התערוכות מתמודדת איתם. מארגני התערוכות יודעים שבלי פתרון, יקשה עליהם בעתיד, לשכנע את המציגים בתערוכות והמבקרים, שלמעורבות שלהם בתערוכה יש ערך מול ההשקעה הנדרשת מהם. מה שקרוי בלעז Roi .

עד כה, יזמים ואנשי טכנולוגיה, בכל העולם, הגו והציעו פתרונות חלקיים, כולם מבוססי אפליקציות לטלפונים חכמים. יש שמשתמשים במשדרים השולחים הודעות בכל פעם שמבקר חולף על פניהם - Beacon + push notification .

יש המשתמשים בשילוב פונקציות המצלמה והמצפן המצויים בכל טלפון חכם, כדי ליצור את מה שקרוי Indoor Navigation אבל כל הטכנולוגיות מספקות פתרונות חלקיים.

לאחרונה הושקה אפליקציה חדשה (פיתוח ישראלי) www.expomatch.org אשר מציעה פתרון כולל.

כמו בשאר האפליקציות, נדרשת הסכמה מצד המבקר לחשוף עצמו באמצעות הרישום מראש או בכניסה לאולם וכן לסמן בכל ביתן, את המוצרים המעניינים אותו.

בעזרת שתי הפונקציות, נוצר למבקר פרופיל מקצועי ומכאן והלאה פרטיו מצויים אצל המציגים אשר לא הספיק לדבר עימם אישית, לקבל הודעות על מציגים שמתאימים לפרופיל שלו ועדיין לא ביקר אצלם וכמובן לקבל את המסלול המהיר ביותר אליהם.

מעבר לזאת האפליקציה מאפשרת למבקר לקבל הודעות מהמארגן על מבקרים אחרים בעלי פרופיל דומה או משלים וליצור ביניהם תקשורת.

שתי הבעיות הגדולות שתוארו לעיל, מקבלות פתרון ובכך, המציגים בתערוכות יודעים מי המבקרים שרוצים להיות איתם בקשר, אפילו אם לא נפגשו פיזית בתערוכה ובמקביל, המבקרים יכולים להיות בטוחים שהמציגים שלא הספיקו לבקר אצלם, ייצרו איתם קשר בהמשך. 

כל האינטראקציה של הביקור בתערוכה מתועד בטלפון של המבקר ונשמר כהיסטוריה. בכל רגע נתון, בלחיצת כפתור המבקר יכול ליצור קשר עם המציג, אפילו לאחר מספר חודשים מחלוף התערוכה.

ושוב הבשורה באה מישראל ואת השפעתה, נראה בעתיד הקרוב בתערוכות בהן נבקר, בישראל או בחו"ל.


חזרה לרשימה >>