חדשות

כולן יפות, כולן מעוצבות במי אבחר?

(6/23/2015 10:35:24 AM)

3 תערוכות רהיטים מתקיימות מדי שנה באירופה. כולן גדולות, יפות, מעוצבות ורוויות מבקרים. שתיים מתקיימות בינואר-פברואר. זו של קלן וזו של פריז ואחת באפריל במילנו. מחלקות יחסי הציבור של התערוכות אומרות "שלי יותר..." ובכל זאת, אם איננו יכולים לבקר בשלושתן, במי נבחר?

אם אתם מצפים לתשובה, זו לא תבוא מבית ספרנו. למרות שכולן מציגות בבסיסן רהיטים לבית, בכל זאת יש ביניהן הבדלים ולכן התשובה צריכה להיות תלויה בסוג העיסוק של המבקר.

נהוג לחשוב שהתערוכה במילנו היא ארוע ששם דגש על עיצוב. כי יחד עם התערוכה מתקיימים עוד כמה אירועים לויניים בעיר' בהשתתפות עסקים וגלריות לעיצוב.

זו של קלן, כמו רוב התערוכות הבינלאומיות שמתקיימות בגרמניה, שמה דגש על הביזנס. המארגנים רוצים שהמציגים והמבקרים יעשו עסקים בתערוכה וכל הארגון נראה כמוטה עסקים.

פריז עוד לא החליטה מה היא רוצה להיות ובינתיים היא שמה דגש על הקניינים המקומיים ואלו מארצות דוברות צרפתית - בעיקר מצפון אפריקה. 

אז אם אתם עוסקים יותר בעיצוב/ אדריכלות, מן הסתם תבקרו במילנו. אם אתם יצרנים ויבואנים של רהיטים, נראה כי תעדיפו את קלן או פריז.

בקלן, למשל, יודעים זאת ולכן מדי שנה "מייצרים" תערוכה נוספת מקבילה כדי למשוך קהלים נוספים. ב - 2016 תהיה זו תערוכת Livinginteriors שתשים דגש על תאורה ועיצוב פנים וב - 2017 תהיה זו Livingkitchen שתתמקד במטבחים וכל הקשור אליהם. 

את פרטי התערוכות והקישור אליהן תוכלו לאתר באמצעות מנוע החיפוש לתערוכות וירידים בחו"ל www.expoexpo.com


חזרה לרשימה >>