חדשות

כנס מיוחד ותערוכה למעצבים של אינטרט של דברים

(6/18/2015 10:30:51 AM)

בהתחלה, בפרוץ האינטרנט, עולם התערוכות היה בהיסטריה. "האינטרנט יחליף את התערוכות" אמרו. והנה, עברו הימים והאינטרנט לא רק שלא החריב דבר, אלא הפך להיות כלי עבודה ראשון בחשיבות.

יותר מכך, הוא הפך להיות נושא חביב לתערוכות. הוא וכל העזרים המכילים אותו. שתי התערוכות הגדולות והמעניינות מכולן נערכות סביב זה, בכל שנה, בלאס וגאס ובברצלונה.

ועתה, האינטרנט, בנוסף להיותו כלי להעברת מידע חברתי ועיסקי, מאיים להיכנס אל תוך הדברים שלנו וכמו תולעת כרונית, ללוות אותנו בכל צעד ושעל.

הטכנולוגיות מאפשרות לנו לחבר לאינטרנט דברים כמו לבוש, את גופנו עצמו ולאפשר מדידה 24/7 של מצבנו הבריאותי. ניתן יהיה לחבר את כל הבית, על עזריו ולאפשר לנו לקבל התרעות ולהפעיל מערכות מרחוק ובכך לאפשר לנו "להמשיך" את חיינו מבלי להיות פיזית במקום.

במקביל, מקצועות מסורתיים שינו את אופיים וחדשים מתאספים. מעצבים נכנסים לתמונה, אדריכלים נדרשים ללמוד את הנושא ולשלבו בתכנון, מהנדסי תוכנה לוקחים צעד קדימה ואפילו רופאים יצטרכו ללמוד את הנושא כדי לשלבו בעיסוק היומיומי שלהם.

ואם כך הם פני הדברים, אך טבעי הוא שמי שיקח אותם קדימה תוך שיתוף בעלי המקצוע והספקים, הם התערוכות והכנסים. כי אין מקום מתאים יותר למפגשים בין ספקים ובין משתמשים ובין נסחי התיאוריות, מאשר תערוכה וכנס.

כזה הוא המפגש Dot-Designers of Things שיתקיים בסן חוזה קליפורניה בין התאריכים 2 - 3 בדצמבר 2015   www.designersofthings.com/sanjose/

 


חזרה לרשימה >>