חדשות

העדפות צרכנים בתרבויות שונות לכיתוב על אריזות מזון - לקראת תערוכת Interpack בדיסלדורף

(11/11/2014 2:03:18 PM)

הצרכנים בגרמניה מעדיפים שהכיתוב הבולט ביותר על אריזות מזון יבליט את תאריך התפוגה. לעומתם, היפנים מבקשים שמרכיבי המזון שבאריזה יובלטו על פני הכיתובים האחרים. הסינים אדישים לכיתוב ולשפת הכיתוב ומה שמעניין אותם הוא ארץ המוצא של המזון הארוז.

סקר רב היקף בקרב 16,000 צרכנים ב - 20 מדינות, שנערך בהזמנת יריד דיסלדורף עבור פורטל תערוכת "אינטרפק" לאריזה מספק מידע מעניין על הרגלי הצריכה של מוצרי מזון ארוזים בקרב אוכלוסיות שונות בעולם.

מהסקר עולה כי לא גיל הצרכנים וגם לא מינם או המיליה החברתי שלהם הוא הקובע את הצריכה של מוצרי מזון ארוזים, אלא תרבות הצריכה המקומית.

מה שאומר שיצרנים גלובליים חייבים להתאים את המידע המופיע על האריזה, לתרבות המקומית. כי מה שמעניין את הישראלי, למשל קלוריות, לא בהכרח מעניין את הסיני. וכן, שהמידע יפורסם בשפה המקומית (להוציא את סין כאמור).

ב - 13 בדצמבר 2014 תיכנס לתוקף הדירקטיבה החדשה של השוק האירופי המשותף - EU לפיה מחוייבים כל היצרנים האירופים לציין על אריזות המזון את המידע בגודל אחיד, לציין מפורשות את הרגישות לאלרגיות, כמות הקלוריות, תאריך התפוגה ועוד.

יצויין כי בארה"ב וקנדה הדירקטיבה הזו בתוקף מזה מספר שנים. זהו מידע חשוב עבור היצרנים הישראלים של מוצרי מזון ארוזים, שכן ללא מילוי הדרישה האולטימטיבית מצד השוק, המוצרים לא יורשו להיכנס לתחומי המדינות החברות בשוק.

תערוכת אינטרפק תתקיים ביריד דיסלדורף בחודש מאי 2017

כתובת פורטל האריזה באינטרנט www.interpack.de והמידע המקצועי נמצא תחת הלינק News


חזרה לרשימה >>