חדשות

למה כדאי להשתתף ביריד מקצועי? מבחן התוצאה של המציגים

(3/25/2014 4:06:31 PM)

חברות משתתפות בתערוכות וירידים מסיבות שונות. לעתים נדירות הן יכולות לחזות מראש את הערך הכלכלי בהשתתפותן. כי מי יכול לדעת האם יהיו הזמנות? כמה? לעתים קרובות המציגים יוזמים מראש התקשרויות עם קניינים ואז קל יותר ליצור תחזית.

מעטים הפעמים, שמארגן התערוכה לוקח על עצמו את האחריות להביא את הקניינים הספציפים עבור מציגיו. אחד מהמקרים הללו היא תערוכת התיירות של לונדון Wtm

2 דברים עשו מארגני התערוכה כדי לעורר את הקניינים מכל העולם: הם יזמו את התכנית Hosted Buyers שמסגרתה הם מזמינים על חשבונם, באירוח מלא, קניינים "מוכחים" שמתחייבים לפגוש X מציגים בתערוכה ובנוסף הקימו את מועדון הקניינים עם הטבות ופינוקים שונים, שמשכו בתערוכה האחרונה שהתקיימה בחודש נובמבר 2013 למעלה מ - 8,000 קניינים.

מה עשו פעולות אלו (ואחרות) למציגים? סקר בלתי תלוי שבדק את הכדאיות הכלכלית של מציגים מאירופה, בריטניה ואירלנד בתערוכה גילה שהיקף העסקאות שנרקמו בתערוכה (הזמנות בפועל) עם המציגים ממקומות אלו, הגיע ל 494 מיליון ליש"ט

נתון מעניין נוסף הוא המספרים שלוקטו על ידי עושי הסקר על התוצאות של התערוכה הקודמת ב - 2012 שנבדקו לאורך כל השנה. הסתבר שהמחזור שהתערוכה יצרה למציגים בה הגיע ל - 1.9 מיליארד ליש"ט.

הערכת המומחים היא כי התערוכה של 2013 תיצור מחזור של 2.2 מיליארד ליש"ט.

אין ספק שנתונים אלה, לא רק מחזקים את ידי המציגים בתערוכה, אלא גם את אלו שמתלבטים האם להציג בה בשנה הבאה.

וכן, תערוכות וירידים הם מדיה כלכלית ראשונה במעלה, אם יודעים לנצל את כל מה שהיא מאפשרת למציגים בה


חזרה לרשימה >>