חדשות

משתלם לרכוש, בישראל, כרטיסי כניסה לתערוכות בגרמניה

(8/18/2006 8:52:52 AM)

 

 

משתלם לרכוש, בישראל, כרטיסי כניסה לתערוכות בגרמניה ולשלם בש"ח.

 

מחירי כרטיסי הכניסה לתערוכות בגרמניה גבוהים. זה חלק מהאסטרטגיה של המארגנים למצב את התערוכות במקום גבוה ולצפות שרק אנשי מקצוע הנשלחים על חשבון ההוצאות של החברה, יגיעו לתערוכות.

 

שער החליפין הגבוה של היורו בישראל, גורם לכך שבש"ח, המחירים, בתוספת מס ערך מוסף, הם גבוהים במיוחד.

 

כדאי על כן לרכוש את מרבית השירותים, בישראל. הסוכנים, כאן, מציעים מחירים טובים יותר ( נומינלית ) מאשר בגרמניה ומאפשרים תשלום בש"ח כנגד חשבוניות מס, לקיזוז מיידי של המע"מ.

 

שתי דוגמאות ימחישו זאת היטב: בתערוכה הבינלאומית לצילום ותקשורת חזותית PHOTOKINA 2006  שתתקיים בקלן בין התאריכים 26 בספטמבר – 1 באוקטובר 2006

מחיר כרטיס הכניסה לכל ימי התערוכה, הנרכש בקופות היריד, הוא 57 יורו. בישראל הוא נמכר בש"ח במחיר של 52 יורו.

בתערוכה הבינלאומית לציוד לילדים KIND&JUGEND  שתתקיים בקלן בין התאריכים 15 – 17 בספטמבר 2006 מחיר כרטיס הכניסה לכל ימי התערוכה, הנרכש בקופות היריד, הוא 30 יורו ואילו בישראל הוא נמכר בהנחה במחיר של 20 יורו.

 

למה כדאי לקנות את כרטיס הכניסה בישראל?

 

בכרטיס כניסה לתערוכה הנרכש בישראל, ניתן לעשות שימוש עוד לפני ההגעה ליריד עצמו. הכרטיס מהווה ואוצ'ר לנסיעה בחינם בתחבורה הציבורית ברדיוס של קרוב ל – 100 ק"מ ממרכז התערוכות וניתן להשתמש בו כבר מהירידה מהמטוס בשדה התעופה ולחסוך מייד כ – 5-10 יורו.

 

מעבר לכך, בכל יום ביקור בתערוכה נחסכים כ – 5-6 יורו דמי הנסיעה מהמלון/צימר לתערוכה וחזרה.

 

הנציגות בישראל של מרכזי התערוכות של קלן ודיסלדורף אף מעניקה הנחה מיוחדת לרכישה כמותית, עבור מספר אנשים מאותה חברה. בכל קניה בישראל ניתנת חשבונית מס והלקוח יכול מיידית את המע"מ.

 

חדש!

 

כל הרוכש כרטיסי כניסה במכירה מוקדמת אצל נציגות ירידי קלן ודיסלדורף בישראל: איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ ( טלפון: 03-6882929 ) מקבל יום חניה חינם במתחם " ולה וטוס " בכפר טרומן הסמוך לשדה התעופה.

מבקרים אשר נוסעים לתערוכה ל – 3 – 4 ימים יכולים להחנות את רכבם, במתחם, רכב של

 " ולה וטוס " לוקח אותם לשדה ודואג לכך שאותו רכב יוביל את הנוסע בחזרתו, אל רכבו. יום אחד מכל הימים, ע"ח איטקס כנגד הצגת כרטיס הכניסה. יש להתקשר ולשריין מקום לפני הנסיעה – 03-9772024


חזרה לרשימה >>