חדשות

צריכת יין ומעמד הביניים בסין

(12/4/2013 11:38:05 AM)

אחד הסממנים ליצירתו של מעמד ביניים במדינה הוא צריכה של מוצרים שבעבר לא נכללו בסל המזון הטבעי של האוכלוסיה. ובמיוחד כאשר מדובר במוצרים הנחשבים למותרות. סין עוברת תהליך מואץ של גידול במעמד הביניים. תהליך, שקורה באופן טבעי במדינה מתפתחת, אבל בסין, כמו בסין, זה חלק ממדיניות הממשל החדש המעודד מעבר לערים.

אם נעקוב אחר נושא צריכת היין בסין, נלמד רבות על מעמד הביניים בסין. זה האחרון צמח והתעבה ופגש באנשים מהמערב והחל לחקות את הרגלי אנשי העסקים המערביים. כך, החלו להיראות מכוניות הפורשה והב.מ.ו ברחובות הערים הגדולות, משרדי נסיעות צצו, מותגים באופנה חדרו ונצרכו בהיסטריה וכן....נצפתה צריכה מוגברת של יינות מהמערב.

ומי כמו הגרמנים, יודע לזהות מגמות במקום הנכון, בזמן הנכון? יריד דיסלדורף שיצר ומתפח את תערוכת היין במרכז הירידים המקומי Prowine ייצא אותה לשנחאי ורשם מספרים מרשימים הן במספר המציגים והן מצד המבקרים.

570 מציגים מ - 30 מדינות קפצו על ההזדמנות להיחשף בפני 7,500 סינים "צמאים" כולם ממעמד הביניים החדש של סין. מספרים שאזור הטעימות היה צפוף בהיסטריה וכמות היין שזרמה שם הזכירה משתאות מימי הרומאים.

לדאבוננו, אף יצרן מישראל לא הציג בתערוכה בשנחאי, למרות שיינות ישראל מוערכים מאד בעולם כיינות איכותיים ובתערוכה בדיסלדורף, כמו בבורדו ובמקומות אחרים, הישראלים הם מוקד התעניינות.

השמועות אומרות שהישראלים טוענים שהם לא יכולים לייצר בכמויות שהשוק הסיני צורך.....לנו זה נשמע הסבר קלוש.

ובכל זאת נציין כי התערוכה הבאה בשנחאי תתקיים בחודש נובמבר 2014 (12 - 14) וניתן להירשם אליה באמצעות נציגי יריד דיסלדורף בישראל www.itex.co.il


חזרה לרשימה >>