חדשות

רכשתם חבילת גלישה לחו"ל? גלו תוך כמה זמן תסיימו אותה

(10/13/2013 1:26:35 PM)

 

בעמוד הפייסבוק של למטייל מצאנו כתבה מאלפת של אורן שפי לגבי השימוש המושכל בטלפון חכם ובאינטרנט בשהותנו בחו"ל. להלן קטע קצר מהכתבה.

 

יש מספר חלופות בחיבור אינטרנט בחו"ל: חיבור סלולארי רגיל דרך המפעיל; חיבור סלולארי באמצעות חבילה; רכישת סים סלולארי מקומי בארץ היעד או סים בינ"ל קבוע (כדוגמת זה של רשת למטייל), חיפוש רשתות WiFi חינמיות; חיבור באמצעות רשת WiFi עם פריסה גלובאלית, כדוגמת iPass או Boingo או חיבור באמצעות פתרונות סלולארים גלובאלים, כמו: אביזרי MiFi, כדוגמת Webbing, Mi-Fi, Wi-Fly ועוד.

ממחקר שביצעה לאחרונה חברת iPass בקרב כ-4,000 אנשי עסקים מכל העולם, התגלו נתונים מעניינים וחדשים אודות אופי צריכת ה-DATA בקרב אנשי עסקים. במחקר נבדק כמה חשוב שירות החיבור לאינטרנט שמציע המלון, למשתמשים מסוגים שונים, לעומת שרותים אחרים כמו איכות החדר במלון, ארוחת בוקר טובה, חדר כושר ומיני בר.

 

נמצא שהחיבור לאינטרנט הוא אכן שרות הכרחי, שמשתמשים בודקים לפני בחירת מלון ואזור שהיה בחו"ל. עולה ש-34% מהנוסעים חושבים כי הוא הפרמטר החשוב ביותר בבחירת מלון ו-56% מהנוסעים מאמינים כי הוא הכרחי בנסיעותיהם בעולם.

 

רוב הנוסעים לחו"ל יבחרו מלון, כשפרמטר הכרחי הוא הימצאותו של אינטרנט ורמת שביעות הרצון שלהם תיפגע אם החיבור לאינטרנט לא יהיה מוצלח. שאלה נוספת הייתה לגבי מוכנות לתשלום בעבור WiFi וגם כאן 68% מהמשתמשים אמנם יעדיפו לקבל WiFi בחינם, אך אם שרות זה אינו קיים, הם ירכשו חבילת WiFi בבית המלון.

 

לכתבה המלאה:   http://bit.ly/1gHdo4y

חזרה לרשימה >>