חדשות

חופשה כפרית בבולגריה. משהו שונה, לחום הקיץ בישראל

(5/26/2013 10:43:42 AM)

לבולגריה, שהצטרפה לפני מספר שנים לאיחוד האירופי, יש עוד דרך ארוכה לעשות, עד אשר תגיע לסטנדרטים של המערב. ועם כל ה"חסרונות" (בהשוואה למערב) היא עדיין מקום נפלא עבור אנשים אשר מבקשים לבלות חופשת קיץ במקום ובאוירה של פעם.

כשאנחנו מדברים על חופשה אחרת, אנחנו לא מתכוונים לבילוי בערים אלא בהרים. הרי הרודופי בדרום בולגריה הם דוגמא לכך.

כפרים של פעם עם אנשים של פעם, עם אוכל מקורי, עם נופים בתוליים, עם יערות ואגמים ומסעדות דרכים...וכן גם עם סיפורים מהאגדות, עם מערת אורפאוס (בשאול) ושאר סיפורי מיתולוגיה.

הכפר Dorkovo הוא דוגמא לכל מה שתואר למעלה בתוספת מוזיאון ייחודי של התקופה הפרה היסטורית עם ממצאים ארכיאולוגים מהאזור.

החברה המציעה חופשה כפרית בדורקובו מפנה אותנו אל אתר האינטרנט שלה

www.vacationinbulgaria.com שם אפשר להתרשם מהבתים המוצעים להשכרה בכפר, מסלולי טיולים וכן....טיפולי ספא ב"עיר" הקרובה ולינגרד, הנחשבת היום לעיר הספא של בולגריה ובה 70 סוגים שונים של מים מינרליים.

גם ההעיר ההיסטורית פלובדיב לא רחוקה. פלובדיב נחשבת לעיר העתיקה בעולם (7,000 שנה) בקטגוריה של מקום ישוב עירוני מוכר. העיר העתיקה שלה מדהימה ביופיה ובעבודות השיקום שנעשו בה.

חופשה בכפר למשך שבוע, פירושה להתעורר בבוקר לקול פעמוני הפרות היוצאות למרעה, יציאה  לטיול וחזרה לכפר בערב לארוחה בולגרית באחת המסעדות בכפר, קפה בבתי הקפה הפזורים שם ופגישות עם "זקני הכפר"......

ב - 2 באוגוסט יפתח בכפר, למשך 3 ימים, הפסטיבל הבינלאומי המסורתי ה - 15 לפולקלור בהשתתפות להקות מחוללים ומוסיקה מרחבי העולם. גם ישראל השתתפה בפסטיבל האחרון לפני שנה.

אז למי שזה "עושה לו את זה", אפשר להזמין באמצעות האתר


חזרה לרשימה >>