חדשות

אלוהים נמצא בתערוכות הקטנות...שבמרכז התערוכות הגדולות בגרמניה

(1/8/2013 12:24:36 PM)

באופן טבעי, הנטיה של כולנו, בין אם כמציגים או מבקרים, היא לחפש את התערוכות הגדולות, כי "כולם שם". זה נכון, אבל מרוב עצים, לפעמים לא רואים את היער. וגם, שם כולנו... זנב לאריות.לכן, כדאי לפעמים לאמץ את הקונצפט האומר  ש"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" ולחפש את התערוכות הקטנות כי שם אנחנו ראש לשועלים ושם נוכל למצוא את ההזדמנויות העיסקיות להן חיכינו.....בלי שעשרות מתחרים מישראל יזנבו בנו.

מרכז הירידים של קלן כמשל

נאמנים לקונצפט שאלוהים נמצא בתערוכות הקטנות וכדי לחזקו, נביא להלן כמה נתונים על הפעילות המתבצעת במרכז הירידים של קלן בגרמניה, שכולם מכירים כמרכז של 20 תערוכות עולמיות שהן must , לכל אחד, בתחומו. תערוכות כמו anuga , photokina, hardware ועוד - כולן החשובות והגדולות מסוגן באירופה.

אבל מרכז הירידים של קלן הוא לא רק מארגן התערוכות, אלא גם משכיר את ביתניו למארגנים אחרים ומתקיימת שם פעילות מעניינת מאד, מצידם של האחרונים.

דוגמאות:

התערוכה החשובה באירופה לצמיגים - Tire , התערוכה לכלי רכב חשמליים, התערוכה לאמצעי הוראה והמחשה - Didacta , התערוכה לציוד לבית על טהרת  made in China , טכנולוגיות לצביעה וצבע, התערוכה הבינלאומית לציוד לחדרי כושר Fibo , התערוכה לציוד לתעשיה מיד שנייה Usetec , התערוכה והכנס לחדשנות בחומרים Innomaterial , התערוכה לציוד לבארים ופאבים, התערוכה לטכנולוגיות לפס רחב בשידור, התערוכה לטכנולוגיות לרפואה אישית permedicon , התערוכה לרכבים לתיירות, התערוכה לעסקים דיגיטלים   dmexco , התערוכה לספורט מוטורי ועוד עשרות תערוכות אחרות. כולן בשנת 2013.

הרבה הזדמנויות עיסקיות אפשר למצוא אצל המציגים בתערוכות הללו ואנחנו בהחלט ממליצים להיחשף אליהן. כמוהן, יש בכל מרכזי התערוכות הגדולים בגרמניה.

אגב, כולן מבוקרות על ידי מוסד בלתי תלוי לבקרת תפוצה וניתן לקבל פרטים מדויקים על פילוחים שונים בתוך התערוכות.

כדי לאמוד את האיכויות של התערוכות הללו ואחרות, יש להיכנס לאתר של יריד קלן www.koelnmesse.com ודרכו להגיע אליהן.


חזרה לרשימה >>