חדשות

תערוכות סקס - לא מה שחשבתם

(7/9/2012 4:33:32 PM)

אומרים שהמילה Exhibition מקורה במונח "אקסיביציוניזם" כלומר הרצון להתפשט ברבים או להיחשף ברבים. אם אכן כך, אין זה פלא שתעשיית הסקס בעולם בוחרת במדיום זה כדי להיחשף, תרתי משמע. אבל, ברצינות? זה לא כך.

אמנם אירועים מסוימים באירופה, בעיקר, אלה שמראים מופעים חיים על במה, אימצו את המונח "תערוכה" כשם כללי לאירוע המגעיל שהם עורכים, אבל זה בבחינת היוצא מן הכלל שבאמת, אינו מעיד על הכלל.

והכלל הוא שתערוכות סקס הן תערוכות רציניות. תערוכות B2B נורמליות שבהן יצרנים פוגשים קניינים ורוקמים יחסי מסחר. וכמו בתחומים אחרים, גם כאן, את מה שרואים בתערוכה, פוגשים אחר כך בדוכני החנויות.

 ניקח כדוגמא את "התערוכה לבילוי של מבוגרים" Adult entertainment expo בלאס וגאס.  השימוש במונח מבוגרים לא בא לומר שהתערוכה מיועדת לבני 40 ומעלה, אלא לכוון לכך שהאירוע מוגבל לבני 18 ומעלה. ואין זה מקרה, כי בתערוכות האחרות (המגעילות) לגילאים עד 18 יש נוכחות).

אם נלך לנתונים של התערוכה נראה כי החתך המייצג של הקהל הוא בעלי חנויות , ספריות וידאו, אתרי מכירות באינטרנט וכד'. חתך רגיל ונורמלי בכל תערוכה ייעודית.

מבחינת רמת המבקרים, % 80 מהם בעלי הרשאה ויכולת להחליט על רכישות.

המארגנים דואגים לפגישות מוקדמות בין היצרנים ובין הקניינים. כמו בכל תערוכה.

מה בכל זאת מפריע לנו? שהמארגנים לוקחים את שם התערוכה קצת רחוק מדי ובאתרים ובפרסומות מציגים נשים בפוזות מאד מיוחדות, דבר היוצר רושם שמדובר על תערוכת סקס במובן הפופולרי שלה. חבל.


חזרה לרשימה >>