01/03/2017 - newsletter # 60
יש לצפות, בעתיד הקרוב, לריבוי תערוכות בנושא IoT

האינטרנט של הדברים IoT התחיל לצוץ בתערוכות מקצועיות לפני זמן מה, כגימיק, שאמור להוסיף לתערוכה מימד מעניין נוסף. כך התחלנו לראות אותו בתערוכות הקשורות לציוד לבית, בדמות מקרר חכם, הדלקה וכיבוי של מערכות חשמליות וכד'.

כאשר הוא הפך להיות בן בית בתערוכות טקסטיל, תערוכות רפואיות ותעשייתיות, הובן שהוא החל להיטמע, לא כ"תוסף" לתערוכה, אלא כחלק אינטגרלי ממנה. כך נולדו בהדרגה, תערוכות שהנושא המרכזי שלהן הוא האינטרנט של דברים.

מחקרים מראים שהאינטרנט של הדברים הופך להיות חלק מחיינו ולכן כדאי ללמוד אותו, להשתמש בו ולהתרגל אליו.

לפי דו"ח של אינטל, בשנת 2020 כל אדם יהיה קשור ל - 26 אייטמים שקשורים לאינטרנט. זה מובן, כאשר מביאים בחשבון שהבגדים שאנחנו לובשים יכללו קישור לאינטרנט שידווח על מצבנו הגופני, התאמת הבגד לעונות השנה, מצבי לחץ של הגוף וכד'.

וכאן נוצרת בעיית "צפיפות המידע" משום שכל השידורים יועברו למרכזי מידע ותפעול, שכיום, נראה שאינם ערוכים לקלוט אותם ולבצע אנליזה, שבעקבותיה תצטרך להתבצע פעולה כלשהי. צפוי כי כבר ב - 2019 נפח מרכזי הדאטה יגדל פי 269 מאשר היום

מאחר שהטלפון החכם הוא זה הקולט והמעביר את המידע, חברות התקשורת יצטרכו להיכנס בקצב מואץ לאימוץ טכנולוגיות בעלות נפחים גדולים יותר, כבר עכשיו. כלומר, צפויה מהפכה גם בתחום התקשורת. גוגל כבר החלה בהשקת  Android Things פלטפורמה חדשה של האינטרנט של הדברים.

יצרנים וספקים של מוצרים נלהבים מהגברת קצב החדירה של האינטרנט של הדברים, כי ככל שיהיו יותר דברים מחוברים לאינטרנט, כל תיגדל הצריכה והקשר שלהם עם הלקוחות ישודרג.

ומכאן, הדרך להציג את יכולותיהם בתערוכות ובכנסים קצרה.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל