25/06/2019 - newsletter # 82
מועסקים בתחום אירועים ותערוכות בארה"ב משתכרים יותר מעמיתיהם בישראל

גם כאן וגם בארה"ב, העוסקים בתחום האירועים עובדים בלחץ מתמיד של דד ליין. גם כאן וגם בארה"ב לא עושים חשבון על עבודה בסופי שבוע. אפילו אפשר לומר שאלו, בד"כ, הימים העמוסים ביותר. כאן וגם שם, השכר הוא גלובלי והעבודה היא "בהתאם לצרכים". נכון, התנאים דומים, אבל השכר אינו דומה כלל.

בעוד שבארה"ב השכר הממוצע של מועסק בתחום האירועים עומד על 83,000 $ בשנה, השכר השנתי של המקביל בישראל הוא כשני שליש משל זה של עמיתו בארה"ב.

אבל בכל זאת, יש משהו דומה. בשני המקומות העובדים אינם מרוצים מהשכר שהם מקבלים, למרות העובדה שכולם מאד אוהבים את עבודתם ורואים בה מן סוג של אתגר מתמשך.

בשנת 2018 העובדים בתחום בארה"ב זכו להעלאה של % 7 בשכרם. עליה זו כפולה, בממוצע, מזו לה זכו כלל עובדי במשק בארה"ב. כך על פי הסקר השנתי של ארגון PCMA האמריקני.

מממצאי הסקר, אנחנו למדים שלמרות חוסר שביעות הרצון מהשכר, % 80 מכלל העובדים האמריקנים בתחום האירועים, מאד אוהבים את עיסוקם.

האם יש בכלל נתון אבסולוטי? לא, כי סקר אחר שנערך בקרב כלל המועסקים בשוק האמריקני (מבלי לערוך הבחנה בגין אופי העיסוק) מלמד ש% 85 מהם מרוצים מאד בעבודתם.

ולשאלה "מדוע לעסוק בתחום מלחיץ כל כך כמו אירועים?" מתלווה התשובה "כי הוא מעניין ואתגרי ואין יום דומה למשנהו", מה שמלמד שבחיים, לא הכל נמדד בכסף ...... 

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל