03/07/2016 - newsletter # 52
לידתה המחודשת של תעשיית התערוכות בקובה

פתיחת קובה לעולם וחידוש היחסים עם ארה"ב, החלו את המרוץ העולמי אליה. מארגני תערוכות מכל העולם עטים על השוק החדש. לא משום האפשרויות הכלכליות שמציע שוק זה, אלא כדי "להיות שם".

זה מזכיר מאד את מה שהיה בסין כאשר היא נפתחה למערב. תעשיית התערוכות בקובה, לא היתה קיימת עד כה. אמנם, יש בהוואנה מרכז תערוכות וקונגרסים Pabexpo אבל זה שימש בעיקר את תעשיית הכינוסים והקונגרסים.

בתחום הזה, לא היתה בצורת. עשרות כינוסים שכאלה בנושאים שונים ומגוונים התקיימו שם, בהשתתפות אנישי מדע מכל העולם. מדי פעם, אף התקיימה בהוואנה תערוכה של מוצרים מתוצרת ארה"ב, בארגון חברה אמריקנית בבעלות יהודי.

זכות הראשונים לתחילת העידן החדש בקובה, שמורה ליריד הבינלאומי של ברצלונה - Fira Barcelona. בחודש מאי כבר נערכה התערוכה הראשונה, איך לא,  בנושא תעשיית האירוח ובתי מלון, התעשייה שצפוי שתהיה הראשונה לפרוח בעקבות התיירים מהמערב, שישטפו את האי בעתיד הקרוב.

בחודש יולי תתקיים, שוב, בארגון יריד ברצלונה, תערוכה בינלאומית בנושא מזון ובחודש ספטמבר בנושא בטיחות ואבטחה. בינואר 2017 תתקיים תערוכה לאריזה.

בהמשך, יתפרסו תערוכות נוספות, גם של מארגנים אחרים, ואנחנו נדווח על כך, משום שנדמה לנו שהשתלבות חברות מישראל בתערוכות הללו חשובה לעתיד.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל