05/07/2015 - newsletter # 42
חושו אחיותי חושו....והתארגנו, כי אתן הרוב בתעשיית האירועים

בדיקה לא מקצועית, אך נסמכת על היכרות עם תעשיית האירועים בארץ, תגלה כי רוב העוסקים בתחום, הן עוסקות. הן עושות את העבודה, הן מבלות ימים ולילות באירועים וביום התגמול, מן הסתם, התלוש שלהם קטן מזה של עמיתיהן הגברים....יש להניח. זו לא תופעה ישראלית אך בניגוד לישראליות, האמריקניות הקימו איגוד להגנה על זכויותיהן.

לתעשיית האירועים פנים רבות ומגוונות: התכנסויות, תערוכות, מופעים, ימי כיף לחברות, כנסים ועוד כהנה וכהנה. השכבה הניהולית מורכבת לרוב מגברים, אך את עיקר העבודה עושות נשים. כך בארץ, כך באמריקה. אך שם הבינו כי רק התאגדות של הנשים העוסקות, תעמיד אותן במקום הראוי להן...ובהתאם, גם התגמול. ובתגמול, אין מדובר רק על שכר.

מאחר שבארה"ב ישנם חוקים המתיחסים להפלייה מצד שני המינים, נזהרו מייסדות האיגוד הנקרא AWE  לציין את ענין תיקון ההפלייה כאחת ממטרות הארגון. הן שמו את הענין הקידום המקצועי בראש המטרות. אך הרוח באתר האינטרנט מרחפת בכל עמוד.

שפטו בעצמכם ושימו לב למשפט האחרון: At the Association of Women in Events, our mission is to serve as a collaborative place where women can share ideas, build solid professional relationships through empowerment, and build solid relationships to advance their professional careers

בחודש יולי הקרוב יתקיים כנס היסוד בו תיבחר גם הנהלה לארגון. המייסדות ערכו פניה גם לגברים להצטרף לארגון, בידיעה ש"שדברים שרואים מכאן, לא רואים משם".

אורחות מישראל יתקבלו בכבוד כמשקיפות....ואולי זו ההזדמנות ללמוד משהו מאחרות. להעשרה:www.womeninevents.org/index.htm

 

 

 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל