30/03/2016 - newsletter # 51
הזדמנות למעצבים מישראל להיחשף בתערוכת יורושופ בדיסלדורף

כל מי שעוסק בקמעונאות בישראל, אדריכלים של מרכזי קניות, יועצים ומעצבים, מכיר את תערוכת Euroshop בדיסלדורף. איך אנחנו יודעים? מרשימות המבקרים, לפי חלוקה למדינות, שיריד דיסלדורף משחרר. למעלה מאלף איש מישראל מבקרים בתערוכה שמתקיימת מדי שלוש שנים.

ולמי שאינו מכיר, נציין כי התערוכה מתחלקת ל - 3 חלקים עיקריים: קמעונאות - שיטות, ציוד וטכנולוגיות, עיצוב חנויות ותערוכות וציוד לקירור בסופרמרקטים.

לכל אגף בתערוכה מגיעים הקניינים הרלבנטים. השנה, החליט יריד דיסלדורף ליצור אגף מיוחד בתוך אזור עיצוב החנויות והתערוכות, בו יציגו מעצבי חנויות ותערוכות מכל העולם את היכולות שלהם ובכך להרשים את היזמים והמשקיעים בתחום הקמעונאות והתערוכות להשתמש בשרותיהם.

אנחנו יודעים עד כמה קשה למעצבים לחשוף עצמם ברמה העולמית. זה דורש השקעה כספית גדולה וכיתות רגליים בחו"ל. כאן ניתנת ההזדמנות לפגוש את כולם במקום אחד ובזמן מוכתב.

הבעיה, במקרה הספציפי הזה, היא בכך ש"כפר המעצבים" מוגבל בשטחו ורק כ - 25 ביתנים בגדלים של 9 עד 20 מ"ר מוצעים למעצבים מכל העולם. לכן, מי מבין המעצבים בישראל, או בתי ספר לעיצוב שמעוניין להצטרף לכפר, כדאי שימהר וירשם, דרך נציגי התערוכה בישראל (איטקס - 03-6882929) או ישירות בדיסלדורף בכתובת   www.euroshop.de התערוכה תתקיים בין התאריכים 5 - 9 במרס 2017

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל