06/10/2015 - newsletter # 45
אזהרה! מדריך פיקטיבי לנתונים על חברות, מפיל בפח יצרנים מכל העולם

לפני מספר שנים יידענו את קוראי הניוזלטר על חברה בשם Fair Trade Guide המציעה לחברות המציגות בתערוכות בכל העולם, רישום חינם של פרטיהם במדריך היחודי. היו כמובן חברות שנרשמו וכעבר זמן מה קיבלו חשבון על כ - 1,800 דולר עם הרשאה לחיוב לשלוש שנים.

היצרנים, שלא היו מודעים לעובדה שבאותיות הקטנות צוינה התחיבות כזו, הופתעו לקבל את החיובים וכמובן, לא שילמו. עד מהרה הם קיבלו תביעות כספיות מנופחות עם איום כי ידרשו להופיע בבית משפט באירופה לדיון על החוב.

הנסיון הראה שהחברות העדיפו לשלם, כדי לא להתדיין במשך שנים בבתי משפט ברחבי העולם. אלו שסרבו והגיעו לבית המשפט הפסידו בדיון ונאלצו לשלם כפליים.

על זה בנתה החברה היזמית. כאשר רבו המקרים והתלונות על החברה, היא הוכרזה כחברה שמי שחותם על קשר איתה, שם את כספו על קרן הצבי.

החברה הבינה שתחת שמה הרשמי היא לא יכולה לפעול יותר ועל כן שינתה את שמה והמשיכה בנסיונותיה להפיל בפח מציגים בתערוכות. כאשר התגלה הקשר בין החברה החדשה לישנה, היא שוב שינתה את שמה וכך הלאה.

השבוע קיבלנו מידע (מחברה מסקוטלנד שנפלה בפח) שהחברה העבירה את כתובתה למקסיקו ומשם היא פונה בשם המו"ל  Connect Publisher, producer of International Fairs Directory

כדי שחברות מישראל יוכלו לזהות את המכתבים שיגיעו אליהם, אנו מצרפים דוגמא של מכתב שהחברה מסקוטלנד קיבלה:Read a sample letter sent to VisitScotland Expo exhibitors 

 

נדגיש כי בעבר מספר חברות מישראל נפלו קרבן לנוכלות הזו ונאלצו לשלם.

ראו הוזהרתם!


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל