04/02/2014 - newsletter # 26
9023 תערוכות בעולם בשנת 2014 במנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל

קרוב ל - 18,000 תערוכות וירידים מתקיימים מדי שנה בעולם. רובם אירועים מקומיים המיועדים לשוק המקומי. אנשי העסקים בישראל המבקשים להציג או לבקר בתערוכה בחו"ל מתקשים לאתר את התערוכה הנכונה בהיעדר כלים לאיתור ולבדיקה.

לפני כשנתיים הועלה לאויר מנוע חיפוש לתערוכות בחו"ל בשפה העברית. השימוש באתר הוא חינמי והוא מיועד להקל על איתור תערוכות ובדיקת מהימנותן.

שלא כמו מנועי חיפוש אינטרנטיים בעולם, עבודת הכנסת התערוכות למנוע החיפוש, נעשית כאן בעבודה ידנית, לאחר שהתערוכה נבדקה על ידי העורכים, קיומה הוכח והיא נמצאה ראויה להיקרא "בינלאומית", כלומר מתאימה לשוק הישראלי. בשאר מנועי החיפוש בעולם, העבודה נעשית על ידיד רובוטים שמשוטטים ברשת וקולטים תערוכות.

הבעיה עם הרובוטים הללו היא שהם אינם מסוגלים לבדוק את התערוכות, אמיתותן ופרטים על מארגניה ו......למסור חוות דעת.

מנוע החיפוש www.expoexpo.com , לאחר שמיין את התערוכות הלא חשובות, המקומיות ואלו בסגנון באזר, הגיע לתוצאה של 9023 תערוכות.

השימוש במנוע החיפוש קל. ניתן לבתע חיתוכים לפי נושא התערוכה, מקום קיומה, והתאריך בו היא מתקיימת וכמובן לפי הקלדת שם התערוכה.

בתוצאות החיפוש מקבל המשתמש גם את פרטי מארגניה וכמובן את אתר התערוכה לצורך פרטים נוספים. כמו כן, הוא יקבל, לפי בקשה, חבילת נסיעה לתערוכה בחו"ל.

יש לציין כי מנוע החיפוש, בהרכיבו את הפרופיל של המשתמש, שולח אליו עידכונים שוטפים על תערוכות חדשות בתחום המעניין אותו ושינויים בתאריכי התערוכות.

להרשמה למנוע: www.expoexpo.com/NewUser.aspx


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל