06/05/2014 - newsletter # 30
תערוכות Medica ו - compamed מאחדות תאריכים

התערוכה הגדולה בעולם בתחום הציוד הרפואי ובתי חולים והתערוכה החשובה בעולם בתחום ציוד וטכנולוגיות לייצור מוצרים רפואיים, אשר מתקיימות בחפיפה לא מקבילה במלואה, במרכז הירידים של דיסלדורף, מייצרות מקבילית ויתקיימו החל מ - 2015 בחפיפה מלאה.

שורה של סקרים ומחקרים לאורך שנים, בקרב המציגים והמבקרים, הראתה כי קיימת זהות גדולה בין הקהלים של שתי התערוכות. מה עוד, שרוב המבקרים בשתי התערוכות, מגיעים מחוץ לגרמניה וצריך להקל עליהם את הביקור.

פועל יוצא של כך היא גם ההחלטה להזיז גם את ימי התערוכות מימים רביעי עד שבת לימי שני עד חמישי, מה שמאפשר למבקרים לצאת את ארצותיהם לאחר סוף השבוע ולחזור הביתה לקראת סוף השבוע.

יריד דיסלדורף ידוע ברגישותו הרבה ל"קול ההמון" וכשזה מבקש להיות בבית בסוף השבוע, מזיזים את הימים ועוזרים לו בכך.

יתרה מזו, שתי התערוכות רוויות בכנסים מקצועיים ורוב המשתתפים בהם לא רוו נחת מכך שהם צריכים לבלות את סוף השבוע במתחמי מרכז הקונגרסים של המרכז.

 

הנה כי כן, אלו ביקשו ואלו נענו וכך תאריכי שתי התערוכות, בשנה הבאה, נקבעו ל - 16 -19 בנובמבר 2015

 

ולמה אנחנו מדווחים על כך בניוזלטר?

כי תערוכת "מדיקה" היא ספינת הדגל של היצוא מישראל בתחום הרפואה. למעלה מ-50 יצרנים מישראל מציגים בה מדי שנה. מכון היצוא מעמיד ביתן לאומי גדול ומקיים מאות מפגשים מקצועיים עם קניינים מכל העולם וכן.....גם מספר המבקרים מישראל בתערוכה הוא גדול ועומד על כ - 900 איש וחשוב ליידע את כולם לשינוי.


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל