15/10/2018 - newsletter # 76
בשורה למאות המבקרים מישראל בתערוכה לרפואת שיניים בקלן

התופעה מוכרת מכל עיר תערוכות בגרמניה. יום לפני פתיחת התערוכה, מחיר חדר בבית מלון סביר בעיר יעלה כמאה יורו ולמחרת ולשך כל תקופת התערוכה, אותו חדר יושכר בשלוש מאות יורו ויותר.

תגידו ניצול הזדמנות. תגידו קפיטליזם טהור הנשען על היצע וביקוש. תצדקו. אבל עכשיו הנהלת העיר קלן ביחד עם 2 רשתות של רכבות החליטו לשנות את המציאות.

בעיר קלן ובסביבתה הקרוה פועלת רשת רכבות בשם VRS. בפריפריה, וברדיוס גדול, הכולל את דיסלדורף, פועלת רשת אחרת שנקראת VRR. שתי הרכבות גויסו למען התערוכה העולמית לרפואת שיניים IDS בקלן וכרטיס הכניסה לתערוכה יקנה נסיעה חופשית בשני מסלולי הרכבות.

יש לשים לב שמדובר רק על התערוכה הזו ויש גם פרוצדורה פשוטה שעל המבקר להשתתף בה. יחד עם כרטיס הכניסה שנרכש מראש, אצל הנציגות בישראל, המבקר יקבל מייל נוסף ובו הזכות לנסיעה חופשית ברכבות. את הואוצ'ר על המבקר להדפיס ולשמור ביחד עם כרטיס הכניסה.

יודגש בתכלית שההטבה של נסיעה חינם תקפה אך ורק לימים בהם פתוחה התערוכה ויש להציגה במקרה של ביקורת ברכבת יחד עם כרטיס הכניסה.

מה המשמעות של ההטבה הזו? מבקר מישראל יכול לגור בפריפריה, אפילו בדיסלדורף במחירים רגילים (אפילו פחות ממאה יורו) ולנסוע כל יום לתערוכה בקלן, בחינם. נכון, זה מוסיף עוד שעה לנסיעה, אבל זה כדאי מאד.

שווי ההטבה במקרה של מגורים בדיסלדורף הוא 11.50 יורו לכוון. העורך עשה זאת לפני חודש בתערוכת מדיקה בדיסלדורף וכך נהנה מההמולה בתערוכה בדיסלדורף ומהשקט שאחרי בעיר קלן, בה גר.

בתערוכות בקלן,המארגנים מעודדים מציגים לקבל ואוצ'רים לכניסה לתערוכה ולחלק אותם למבקרים שהם לקוחות שלהם. המציגים מחויבים בתשלום, רק על ואוצ'ר שהומר או ליין או בקופה בכרטיס כניסה.

זו הזדמנות לגיטימית של מבקרים מישראל לבקש מהמציגים אליהם הם קשורים (מישראל מציגים בתערוכה למעלה מ - 50 מציגים) בארץ ובחו"ל לשלוח להם ואוצ'רים שאותם הם ימירו לכרטיסי כניסה. את רשימת המציגים ניתן למצוא באתר התערוכה 

http://english.ids-cologne.de/exhibitors-and-products/exhibitor-index/exhibitor-index-4.php?fw_goto=aussteller/index&&tab=2&stichwort=israel&suchart=&suchort=

 

יצוין שמחיר כרטיס הכניסה ליומיים, בקנייה מוקדמת בהנחה, הוא 17 יורו (במקום 21.5 יורו בקופות).

תערוכת IDS תתקיים במרכז הירידים של קלן בין התאריכים 12 - 16 במרץ 2019

הנציגות בישראל: איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929

[email protected] www.itex.co.il 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל