01/11/2016 - newsletter # 56
בין גרמניה לארה"ב מפרידים כ - 2,000 מציגים

התערוכה הטכנולוגית הגדולה ביותר בארה"ב היא זו של איגוד היצרנים האמריקני. היא מתקיימת בשיקגו והשנה היא רשמה שיא של כל הזמנים עם 2,407 מציגים וכ - 115,000 מבקרים. האמריקנים שאוהבים לשבור שיאים, אינם מפסיקים לדבר על ההצגה הגדולה בהיסטוריה.

הם אולי מתפעלים שם, אבל את הגרמנים, השיא הזה אינו מרגש. הם אינם מבינים על מה הרעש והמהומה כי מתוך כ - 100 תערוכות בינלאומיות שמתקיימות מדי שנה ברחבי גרמניה, בכעשרים, מספר המציגים והמבקרים הוא יותר מכפול.

לדוגמא, 5,000 מציגים בתערוכת המזון באנוגה, נחשב למספר סטנדרטי במושגים גרמניים וכך גם בתערוכות מקצועיות אחרות בפרנקפורט, הנובר, מינכן ודיסלדורף.

האמת, למספרים אין חשיבות אבסולוטית, אבל הם מלמדים על מיקומן של התערוכות בתרבות הכלכלית של המדינה בהן הן מתקיימות. בארה"ב, המדיום של התערוכות אינו חשוב כמו באירופה. תקציבי השיווק מחולקים בצורה אחרת, עם עדיפות למדיה התקשורתית.

באירופה, תערוכות תופסות מקום חשוב יותר בתמהיל השווק וההוכחה הגדולה לכך היא שרשימת עשרת מארגני התערוכות הגדולים בעולם, מורכבת מאירופים בלבד. 4 מהם גרמנים ו - 3 בריטים (במקומות הראשונים, אגב).

תקציב מערך השיווק של חברות גרמניות מורכב מ - % 40 לערך לתערוכות והשאר לדוור ישיר, תקשורת מקצועית ועוד. אין דוגמא ורע בעולם לחלוקה כזו של תקציב שווק. זאת ועוד, הממשלה מסייעת בסיבסוד השתתפות חברות בתערוכות מקומיות ובעיקר בתערוכות בחו"ל.

אז כאמור, המספרים משקפים תרבות כלכלית ולכן, למושג "אמריקה", באירופה, בכל הקשור לתערוכות, אין משמעות. 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל