01/09/2016 - newsletter # 54
מה אתם זוכרים משנת 1966?

המחשבה הראשונה על תערוכה שמתקיימת 50 שנים ברציפות, מעלה באסוציאציה, מיד, את השם גרמניה. לא שאין תערוכות ותיקות כאלה בעולם, אבל עדיין השכיחות מאפיינות את גרמניה.

ב - 1996 נוסדה תערוכה חדשה בדיסלדורף. התערוכה נקראה " התערוכה האירופית לחנויות מודרניות וחלונות ראווה" האטרקציה בה הייתה המקררים המקפיאים וצמיחתו של מושג חדש "מזון קפוא". גם החנות הראשונה בקונצפט של דראגסטור עוררה סקרנות רבה.

התערוכה השנייה כעבור שנתיים, כבר היתה בינלאומית ונוסף לה נושא חדש "עיצוב סטנדים לתערוכות ולחנויות". מאז, נושא העיצוב תופס מקום נכבד במערך המורכב של התערוכה המשתרע על פני ציוד לחנויות, עיצוב חנויות, טכנולוגיות לקמעונאות ועיצוב תערוכות.

בשנת 1975 היא עברה למחזוריות של כל 3 שנים ומתערוכה לתערוכה התגבש הקונצפט הנוכחי שבסיסו "חווית הצרכן". במלים אחרות, המשימה של המהנדסים והמעצבים של ציוד וטכנולוגיות לקמעונאות היא לא רק להמציא דברים ומוצרים חדשים, אלא ליצור באמצעותם חוויה לצרכנים.

לדוגמא: פריז'ידר של סופרמרקט הוא דבר פונקציונלי אמנם, אבל עליו להיות מעוצב ובעל נגישות כזו שהלקוחות ירצו לצרוך את מה שבתוכו. כך גם בתערוכות. הביתן צריך להיות פונקציונלי, אך בה בעת בעל משיכה ומעוצב.

מאחר שכך, מה שרואים היום ב"יורושופ" הוא המילה האחרונה בכל התחומים בהם היא עוסקת ולכן גם המחזוריות של 3 שנים: לתת זמן למעצבים וליצרנים לצאת לשוק עם מוצרים חדשים.

התערוכה הקרובה תתקיים במרכז הירידים של דיסלדורף בין התאריכים 5 - 9 במרץ 2017 וצפויים לבקר בה קרוב ל - 1,000 ישראלים מקרב ציבור הקמעונאים, יצרני מזון, ספקים ויבואנים, מעצבי מוצר וחנויות וכמובן קהילת מעצבי התערוכות בישראל. כי מה שקורה ביורושופ, נראה זמן מה לאחר מכן בישראל.

התערוכה מיוצגת בישראל על ידי איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ

מי שכבר ביקר בה בעבר, יודע שכדאי לרכוש כרטיסי כניסה לתערוכה מראש, אצל נציגי התערוכה ובכך לחסוך, מצד אחד, כ - % 30 ממחיר הכרטיס (שאינו זול כלל ועיקר) וכן להשתמש בכרטיס, כבר בנסיעה הראשונה בתחבורה הציבורית לתערוכה ובכך לחסוך עוד כמה יורואים.

הכרטיס הוא אלקטרוני ונשלח ישירות לכתובת המייל של הרוכש. להתקשרות: 03-6882929 www.itex.co.il

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל