09/10/2013 - newsletter # 22
הזדמנות ליצרני מזון להציג בתערוכה יחודית בדיסלדורף

 

הציבור באירופה מכיר את האוכל הים תיכוני על כל מאפיניו ואיכויותיו. האירופים אוהבים את האוכל הים תיכוני ולכן יריד דיסלדורף, הידוע באיכות תערוכותיו החליט לקיים לראשונה בספטמבר 2014 את תערוכת  "מזון מהים התיכון" בה יחשפו בפני הקניינים האירופים, היצרנים השונים ממדינות הים התיכון. 

 

זו הזדמנות מצוינת ליצרנים מישראל לתפוס מקום חשוב בתערוכה ולמצב עצמם כספקים מהשורה הראשונה של מוצרים ייחודיים כמו דבש, שמן זית, טחינה, חומוס, תבלינים, חמוצים, יין, ירקות ופירות, מזון קפוא, דברי מתיקה ועוד 

 

התערוכה תתקיים במרכז הירידים של דיסלדורף בין התאריכים 21 – 23 בספטמבר 2014.  

 

כדרך כל התערוכות המתקיימות שם, המועד האחרון להגשת בקשות להציג בתערוכה הוא דצמבר 2013 ולכן מומלץ לפנות כבר עכשיוכבר עתה. לאחר מועד זה, כל בקשה להציג תועבר לרשימת הממתינים ואין כל בטחון שימצא המקום הראוי. 

 

יודגש כי במקביל לתערוכה, יתקיימו עוד 3 תערוכות ותיקות ומוכרות לבשר, מזון קפוא ומוצרי חלב.3 תערוכות אלו מביאות ליריד קהל מקצועי מתחום המזון שיכוון לביקור גם בתערוכת " מזון מהים התיכון" ובכך יגדיל ויעצים את מספר הקניינים ואיכותם. 

 

עוד פרטים על התערוכה באתר www.m-food.eu ואצל נציגי יריד דיסלדורף בישראל: איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מטלפון: 03-6882929פקס: 036883031מייל: [email protected] www.itex.co.il  

 


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל