06/05/2014 - newsletter # 30
אירופה אחת? ירידי האפנה לגברים מתאמים תאריכים

 

סוף סוף הבינו באירופה שתערוכות מיועדות בראש ובראשונה למבקרים בהן ולכן אי אפשר לתזז אותם ממדינה למדינה איך שבא למארגנים. ירידי האפנה מתקיימים בד"כ פעמיים בשנה וצפיפות התאריכים בחודשים ינואר ויוני יצרה מחטפים שרק הכניסו את המערכת למערבולת, עד שכמה ארגונים קמו ועשו מעשה.

ניקח כדוגמא את התערוכה לאפנת גברים. באירופה יש 4 מוקדים מרכזיים המובילים את מגמות האפנה לגברים: לונדון, פירנצה, מילנו ופריז.

בכל אחד מהמקומות המוזכרים, הבינו איגודי היצרנים ולשכות המסחר, שהמצב הנוכחי כאשר בכל עיר מתקיים יריד בתאריכים שביניהם יש הפרשי ימים, אינו מאפשר לקניינים החשובים לתכנן ביקור אחד ארוך באירופה, אלא מכניס אותם למצב שבין תערוכה לתערוכה, עליהם לחזור הביתה ולצאת שוב. מצב יקר ובלתי נסבל. גם בשטח הסתמנהו היעדרויות של קניינים חשובים, עכב כך.

 

פגישה אחת בין הארגונים השונים, הובילה לכך שהחל מ - 2015 כל התערוכות ב -4 הערים תתקיימנה ברצף וכך קניין יוכל לסיים ביקור באחת הערים ולהמשיך משם לעיר האחרת ובתוך עשרה ימים לסיים את הסיבוב.

הם הגדילו לעשות, כאשר גם התאריכים לשנים הבאות סומנו וחולקו בין הערים. אגב, כדי שלא יהיה בלבול אצל הקניינים, כל התערוכות יתקיימו בתאריכים קבועים.

 

אפשר לעקוב אחרי התערוכות באמצעות מנוע החיפוש לתערוכות בחול www.expoexpo.com  


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל