31/07/2016 - newsletter # 53
יש דברים שלא מדברים עליהם

האיסלמיזציה והטרור בעקבות התופעה, לימד את האירופים שאי אפשר יותר לעצום עיניים ולומר ש"אצלנו זה לא יקרה". הרבה פנים לטרור העולמי והמקומי. ישנן מדינות שהטרור אצלן, בנוסף לענין המוסלמי, נובע ממיעטים אתניים. התוצאות לא פחות מפחידות.

הודו היא אחת מהמדינות שמתמודדת עם טרור אתני פנימי וכמובן עם טרור איסלמי הזולג מהשכנה פקיסטן.

כמדינה המתמודדת עם הנושא מיום הוסדה, ישראל משמשת כמקור לחיקוי ועל אף שכאמור, יש דברים שלא מדברים עליהם, ידע והדרכה מישראל זורמים אל הודו, הן ממקורות ממלכתיים והן ממקורות פרטיים.

יש יצוא מכובד של ידע וטכנולוגיות בתחום בטחון המולדת מישראל להודו. עכשיו, החליטו במרכז הירידים של היידרבד למסד אותו ולקיים, לראשונה, אירוע בינלאומי המורכב מתערוכה וכנס בינלאומיים ב - 3 נושאים עיקריים: ציוד וטכנולוגיות ל - HLS , בקרת גבולות וכרטיסים חכמים.

שלושת התחומים מתכנסים יחדיו לקונצפט של בטחון המולדת Home Land Security . בתוך גבולות המושג, נכללות גם "ערים חכמות", סייבר וכמובן שרותי הצלה ובטיחות.

מרכז התערוכות בהודו פנה אל חברה לארגון תערוכות בישראל בהצעה לארגן את התערוכה, שבבסיסה, תהיה תערוכה ישראלית, אליה יצטרפו חברות מכל העולם.

בישראל פועלות כ - 400 חברות בתחום בטחון המולדת. מכון היצוא מארגן בארץ תערוכה וכנס בתחום זה ובולטים שם בין המבקרים, אלו מהודו. עתה הוחלט להרחיב את מעגל המשתתפים ולקיים את האירוע בהודו.

לפי דרישת המארגנים בהודו, החלק הישראלי בתערוכה יצומצם לכ - 50 חברות בלבד, כדי לאפשר לחברות נוספות מהעולם, להציג בפרופורציה הנכונה.

ולשאלה, מיהי החברה הישראלית שתארגן את התערוכה? בינתיים, לא מדברים על זה....

מה שכן אפשר לומר, שמועד האירוע במרכז התערוכות הגדול של היידרבד, הוא חודש אוקטובר 2017.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx


תגובות
הוסף תגובה
שתף בפייסבוק

   
תגובה חדשה
תגובה
שם
דואר אלקטרוני

  

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל