15/01/2020 - newsletter # 87

מאז התחלנו לשלוח ניוזלטר חודשי לכל מי שנרשם כמנוי במנוע החיפוש לתערוכות www.expoexpo.com ולכל החברות מישראל שמציגות בתערוכות בחו"ל, כמו גם לחברות קד"מ , מעצבי תערוכות, ועוד, הצטרפו כ - 17,800 חברות ועסקים לרשימת מקבלי הניוזלטר.

בסה"כ, כולל חברות ועסקים שהשתתפו ומשתתפים בתערוכות בארץ ובחו"ל, מעצבי תערוכות, ספקים לענף ועוד, תפוצת הניוזלטר מגיעה לכ - 21,800 עסקים, ישירות לאדם המטפל בתערוכות.

ספקים בתחומים כמו ציוד לתערוכות, מעצבים, יועצי שיווק בי"ל, קבלני תערוכות, חברות תיירות, ביטוח, משרדי נסיעות, חברות תעופה, ספקי מיחשוב ועוד, מוזמנים להשתמש בנו כדי להגיע ללקוחות

כל זאת, בעזרת באנר בגוף הניוזלטר. בסה"כ אנחנו יכולים לצרף בכל פעם 6 באנרים.

הצטרפו אלינו. פנו בבקשה אל עליזה 03-6882929

דרושים פתרונות חכמים לאירוח מבקרים בערי תערוכות באירופה

ככל שהדבר ישמע מוזר, למרכזי התערוכות הגדולים באירופה, אין פתרונות לאירוח שיוכלו לספק את הפיקים הגדולים בעת שבערים מתקיימות תערוכות גדולות עם למעלה מ - 100,000 מבקרים.

כתוצאה מכך, אלפי מבקרים נאלצים לנדוד לערים אחרות ולהתנהל מדי בוקר וערב במשך שעות בקשיי התחבורה.

לעתים, ערים סמוכות מתאמות ביניהן את מועדי התערוכות כדי שהמבקרים יוכלו להתנייד בין שתי הערים. דוגמא טובה לכך הן הערים קלן ודיסלדורף שמרחק הנסיעה ברכבת ביניהן הוא כחצי שעה.

לעומתן, ערים כמו פריז ולונדון שתשתית התיירות אצלן מפותחת מאד, לא נתקלות בד"כ בבעיות אירוח בעת שמתקיימים בהן כנסים בינלאומיים ותערוכות.

ידוע המקרה של ג'נבה, שארחה בזמנו את הכינוס והתערוכה "טלקום וורלד". המחסור בבתי מלון וחוסר בתשתית של צימרים בעיר, גרמו לכך שמציגים וצוותיהם נאלצו לשלם מחירים אסטרונומיים עבור האירוח בעיר ובסביבותיה. מארגני התערוכה איימו על ראשי העיר שינטשו את ג'נבה לטובת עיר אירופית אחרת שתארח את התערוכה, אם המצב לא ישתפר. לאחר שהעיריה לא נענתה לבקשות, התערוכה עברה לברצלונה והיום היא ידועה כתערוכת הסלולר הגדולה בעולם.

בערים באירופה, בהן עובר נהר, מוצעות לעתים אניות נוסעים שהוסבו לבתי מלון צפים. הן עוגנות סמוך למרכז התערוכות, לעתים במרחק הליכה. הבעיה היא שהן מוצעות למבקרים במחירים גבוהים ביותר. אבל כאשר אין ברירה, המבקרים מוכנים לעמוד בהוצאה.

זה מצב לא רצוי עבור מארגני התערוכות והמציגים בהן וגורם לעתים לירידה במספר המבקרים, או לחילופין לצמצום ימי הביקור.

הערים באירופה אינן יכולות לספק פתרונות אד הוק.

לא כך, כאשר מדובר במדינות המפרץ, שם, נראה, אין מושג הנקרא "בלתי אפשרי". כסף פותר הכל.

על כך ועל כדורגל "טכנולוגי" בכתבות בהמשך.

ראיאה מחכימה

יצחק שלו

עורך

כתבה בנושא בהמשך

איך פותרים בקטר, שתארח את משחקי גביע העולם, את בעיות האירוח?

כאשר פיפ"א החליטה על קיום משחקי גביע העולם בכדורגל בקטר, היא ידעה שלמדינה/עיר אין אפשרות לעמוד בתקנון הארגון שאומר כי על המארחים להתחייב לספק לפחות 60,000 חדרי אירוח לצופים שיגיעו מכל העולם.

הקטרים התחייבו שהכל יהיה בסדר ולאט לאט, אנחנו נחשפים לפתרונות שהם מציעים..


לכתבה המלאה

מה אנחנו יכולים ללמוד מהטכנולוגיות בהן נעשה שימוש במרכזי הכנסים בלאס וגאס?

לאס וגאס מארחת את המספר הגדול ביותר של כנסים ותערוכות בארה"ב. לשכת התיירות של העיר, שמשווקת את האירועים, הצליחה לשכנע את מרכזי הכנסים לאמץ קונצפט חדש לפיו המרכזים יספקו שרותים שעד כה סופקו על ידי קבלנים חיצוניים, כלומר.....


לכתבה המלאה

הצצה על סצינת התערוכות במדינות המפרץ, בהמשך לגילויים החדשים על היחסים עם ישראל

יש דברים, שכולם יודעים עליהם, מבחינת סוד גלוי, וברגע מסוים, שבדרך כלל מתבסס על אינטרסים מדיניים, כלכליים, הופכים להיות נחלת הכלל. פתאם נוחתת עלינו הידיעה שישראל תעמיד ביתן לאומי באקספו העולמי ב...דובאי. דובאי??


לכתבה המלאה

"מהפך" נוסח אנגליה - 24 תערוכות חדשות עוברות ללונדון ב - 2020

מספר המזל של מרכז התערוכות "אקסל" בלונדון הוא כנראה 20. הוא נפתח בשנת 2000 ובשנת ה - 20 שלו הוא מארח 24 תערוכות חדשות, ביניהן מהחשובות בבריטניה ובאירופה. מהפך בתחום התערוכות בבריטניה, משום שבשנות ה - 70 של המאה הקודמת, הכוון היה הפוך - מלונדון לבירמינגהם


לכתבה המלאה

כצפוי, הדיגיטל הגיע גם לכדורגל ועכשיו גם התערוכה והכנס. % 25 מהמציגים מישראל

כ - 1000 ראשי ספורט הכדורגל, מהליגה הגרמנית, ליגת האלופות וראשי מועדונים באירופה, ישתתפו בחודש מרץ בתערוכה ובכנס היחודיים בהם יוצגו חידושים טכנולוגיים בתחום. התערוכה פתוחה למוזמנים בלבד לאחר הליך של בדיקה ואישור. % 25 מהמציגים הם סטרטאפים מישראל שנבחרו ע"י המארגנים בהיותם......


לכתבה המלאה

ישראל היא מעצמה של טכנולוגיות בתחום הדפוס. DRUPA 2020 מוכיחה זאת

דפוס הוא לא מה שהיינו רגילים לחשוב כתעשייה מסורתית, עם מכונות ענק ועתירת כח אדם. הדיגיטליזציה חדרה לתחום והפכה אותו למשהו אחר. ה"אשם" בכך הוא כנראה בני לנדא שהקים את אינדיגו ועשה מהפיכה עולמית בתחום. עכשיו, לקראת תערוכת דרופה 2020 הוא עומד להדהים שוב ......ואיתו עוד כמה חברים


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל