05/06/2018 - newsletter # 73

מאז התחלנו לשלוח ניוזלטר חודשי לכל מי שנרשם כמנוי במנוע החיפוש לתערוכות www.expoexpo.com הצטרפו כ - 14,000 חברות ועסקים לרשימת מקבלי הניוזלטר.

בסה"כ, כולל חברות ועסקים שהשתתפו ומשתתפים בתערוכות בארץ ובחו"ל, מעצבי תערוכות, ספקים לענף ועוד, תפוצת הניוזלטר מגיעה לכ - 17,000 עסקים, ישירות לאדם המטפל בתערוכות.

ספקים בתחומים כמו ציוד לתערוכות, מעצבים, יועצי שיווק בי"ל, קבלני תערוכות, חברות תיירות, ביטוח, משרדי נסיעות, חברות תעופה, ספקי מיחשוב ועוד, מוזמנים להשתמש בנו כדי להגיע ללקוחות

כל זאת, בעזרת באנר בגוף הניוזלטר. בסה"כ אנחנו יכולים לצרף בכל פעם 6 באנרים.

הצטרפו אלינו. פנו בבקשה אל עליזה 03-6882929 

 
רבים מהיצרנים בישראל מכירים את התערוכות בגרמניה, בין כמציגים ובין כמבקרים. לא ברור כמה מכירים את המדיניות של מרכזי התערוכות בגרמניה, כמארגנים של המותגים שלהם (ולא רק) בארצות רבות מחוץ לגרמניה.

עבור היצרנים הישראלים, השתתפות בתערוכות של הגרמנים במזרח הרחוק, ברוסיה ובדרום ומרכז אמריקה, היא הזדמנות להישען על האמינות והיוקרה של הגרמנים כמחוללי עסקים, גם בחלקי העולם הללו.

בכתבה בגוף הניוזלטר, ננסה לחשוף את התערוכות החשובות של מרכזי התערוכות של דיסלדורף וקלן, בעיקר, כדי לעורר ענין אצל היצרנים הישראלים.

יצוין כי לא רק הגרמנים פעילים באזורים שצוינו ואף נוצרים שתופי פעולה בינם ובין מארגנים אחרים מאירופה. לדוגמא, חברה משותפת של יריד הנובר ויריד מילנו בסין המיצאת לשם את המותגים המובילים שלהם.

קריאה מחכימה

 

יצחק שלו

עורך

מלון צף על נהר הריין, פתרון מצוין למבקרי תערוכת הפלסטיק בדיסלדורף

מבקר מישראל, כמו ממקומות אחרים בעולם, המבקר בתערוכה בדיסלדורף, מבקש בד"כ מלון זול נקי עם כל ה - Facilities , הכי קרוב למרכז התערוכות וגם שיהיה קרוב לעיר העתיקה כדי לצאת בערב לארוחה טובה ובירה, כי הוא בסה"כ מגיע ליומיים - שלושה וצריך שהכל ידפוק. אלא שבדיסלורף, כמו בערים אחרות, אין חיה כזאת


לכתבה המלאה

אנחנו מבקשים לפרגן למעצבת ישראלית

כמה ישראלים, שאינם אנשי היי טק, או לחילופין סופרים ומדענים, זוכים לכתבות וחשיפה בעיתונות זרה, בזכות הכשרון שלהם? האמת שבשנים האחרונות, לא מעט. אבל מעצבת של שמלות כלה, עוד לא היתה במעמד הזה. אז עכשיו, כן.


לכתבה המלאה

תערוכות וירידים בעולם ב"תו תקן" גרמני

מרכזי ירידים בגרמניה מתעלים את עודפי היצור שלהם למקומות שונים בעולם ומציעים לחברות מישראל להצטרף לתערוכות ולנצל את הרמה המקצועית של התערוכות, אמינותן והחשיפה לה הן זוכות בשווקים המקומיים במזרח הרחוק, רוסיה ודרום אמריקה. על אילו תערוכות מדובר?


לכתבה המלאה

אפריקה, אפריקה! מעתה, טיסות מתל אביב למרכזי התערוכות באפריקה

ראש הממשלה...ורעייתו...שר הבטחון מלווים בפקידות הבכירה ממשרדי הממשלה, תעשיינים ויצואנים, חברי משלחת, כולם היו באפריקה בשנה האחרונה, כדי לאותת שאפריקה היא יעד ייצוא חשוב לישראל. תערוכות הן המקום בו נחשפות הטכנולוגיות ומוצע הציוד והמיכון לתעשייה. מעתה, חברת אתיופיה איירליינס מציעה טיסות יומיות למרכזי התערוכות ביבשת...כולל דרום אפריקה


לכתבה המלאה

מרכז הירידים בתל אביב משדרג את עצמו....הנה רעיון ממקום אחר ותגובת המרכז

מרכז תערוכות היום, אינו מיועד רק לתערוכות. זהו מתחם רב תכליתי המיועד לארח אירועים שונים, מאירוע של תערוכה להנדסה, עבור דרך מופעים, פסטיבלים, אירועי ספורט, כנסים..כינוסי מפלגות... ועד לאירועי אמנות.הורסטיליות של הביתנים צריכה להתבטא באדריכלות ובעיצוב ובגמישות להתאמתו לאופי של האירוע. איך עושים את זה בגרמניה ובמקומות אחרים בעולם?


לכתבה המלאה

מה בין אנשי דור ה - Y לבין תערוכות? נתונים מפתיעים

אומרים על אנשי דור המילניום שם חסרי מוטיבציה, הם חיים חיים וירטואלים בתוך הרשת, שהמחשב עבורם הוא האלוהים ועבודה? זו נמצאת בעדיפות אחרונה. פיתוח עסקים? הוא רק לאנשים עם חולשות. וכן....הם גם לא עוזבים את ההורים, פיזית וכלכלית. והנה בא מחקר רציני שנערך על ידי יריד פרנקפורט ומלמד שמה שחשבנו ומה שכתבו על הדור הזה, כשזה מגיע לתערוכות וירידים...


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל