09/01/2018 - newsletter # 69

מאז התחלנו לשלוח ניוזלטר חודשי לכל מי שנרשם כמנוי במנוע החיפוש לתערוכות www.expoexpo.com הצטרפו כ - 14,000 חברות ועסקים לרשימת מקבלי הניוזלטר.

בסה"כ, כולל חברות ועסקים שהשתתפו ומשתתפים בתערוכות בארץ ובחו"ל, מעצבי תערוכות, ספקים לענף ועוד, תפוצת הניוזלטר מגיעה לכ - 17,000 עסקים, ישירות לאדם המטפל בתערוכות.

ספקים בתחומים כמו ציוד לתערוכות, מעצבים, קבלנים, חברות תיירות, ביטוח, משרדי נסיעות, חברות תעופה ועוד, מוזמנים להשתמש בנו כדי להגיע ללקוחות

כל זאת, בעזרת באנר בגוף הניוזלטר. בסה"כ אנחנו יכולים לצרף בכל פעם 6 באנרים.

הצטרפו אלינו. פנו בבקשה אל עליזה 03-6882929 

האם תערוכה שקוראת לעצמה בינלאומית, היא אכן כזו? או שמא יש כאן אחיזת עיניים?

יש להניח שרוב אנשי העסקים שמבקשים לבקר בתערוכה בחו"ל כדי לבדוק הזדמנויות, לקשור קשרי עסקים עם ספקים ולקוחות, יעדיפו לבקר בתערוכה שמוגדרת כתערוכה בינלאומית.

הסיבה לכך פשוטה. בביקור אחד הם יכולים לפגוש חברות מהעולם ולא רק את החברות המקומיות בעיר/מדינה בה התערוכה מתקיימת.

לעתים קרובות הם מתאכזבים בבואם לתערוכה, כי זו שהוגדרה על ידי מארגניה כתערוכה בינלאומית, כלל אינה כזו. מארגני תערוכות בעולם, יצרו זילות של המושג "בינלאומי" על ידי שימוש לא הוגן, שגובל לעתים ברמאות.

ובגרמניה, כמו בגרמניה, ערים לבעיתיות הזו ומשתדלים מאד לערוך הבחנה בין תערוכה מקומית, תערוכה אזורית ותערוכה בינלאומית. מי שמסייע לכך הוא הארגון האוביקטיבי לבדיקת התערוכות FKM.

מוסד זה, עורך בקרה בכל התערוכות של המארגנים הגרמנים ולאחרונה שלח זרועות אל מדינות אחרות דוברות גרמנית. אישור בקרה של FKM הפך להיות מעין תו תקן לאמינות ולנכונות של הנתונים.

אז מהו אם כן התקן של תערוכה בינלאומית? לפי הארגון ,אם % 10 מהמציגים בתערוכה ו - % 5 מהמבקרים בה, באים מחוץ למדינה בה מתקיימת התערוכה, זו האחרונה יכולה להיקרא בינלאומית.

הארגון הבינלאומי של התערוכות UFI ממיין אף הוא את התערוכות לפי אחוזים אלו.

אבל, הארגון של מארגני התערוכות בגרמניה, שגם משרד התעשיה תומך בו AUMA מרחיק לכת אף יותר ומקשיח את הקריטריון, בקובעו שבתערוכה, לא רק האחוזים קובעים, אלא שצריך להוסיף מימד אבסולוטי, כך שבתערוכה יהיו לפחות 20 מציגים מחו"ל ו - 100 מבקרים רשומים מחו"ל.

לא משנה, לענייננו, איך מגדירים את המושג בינלאומי. מה שחשוב הוא שמבקר מישראל יבדוק בתערוכה בה הוא מתעתד לבקר, את הנושא, יעבור על רשימות המציגים ויחליט בעצמו האם היא בינלאומית ועונה על צרכיו.

מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל www.expoexpo.com מיין, במידת האפשר, את התערוכות וכלל בתוצאות החיפוש, את ההבחנה, האם תערוכה היא מקומית, אזורית או בינלאומית.

קריאה מחכימה

יצחק שלו

עורך

תערוכות המזון של יריד קלן מפוזרות על פני הגלובוס

בגליון הקודם של הניוזלטר, דיברנו על כך שתערוכות המזון יככבו בעולם במהלך 2018. מבין מארגני התערוכות בעולם, בתחום זה, הבכורה היא של יריד קלן בזכות תערוכת anuga שכל מי שעיסוקו מזון, בעולם, מכיר מקרוב. אך הפעילות אינה מצטמצמת רק לגרמניה. המותג והזיהוי של יריד קלן עם נושא המזון, מוביל אותו ל.....


לכתבה המלאה

אזהרה! נוכלים שולחים למציגים חשבונות "אמיתיים"

לעוקץ הניגרי כבר התרגלנו וכולנו יודעים שיש למחוק את ההודעות ברגע הגעתן. לאחרונה אנחנו מקבלים דיווחים על עוקץ אחר, הרבה יותר משכנע ו"אמיתי" שנשלח למציגים בתערוכות בארץ ובחו"ל...הזהרו


לכתבה המלאה

אתם מצלצלים לספק בהודו ועונים לכם בעברית...זו לא טעות במספר

כמה פעמים קרה שהתקשרנו לספק שלנו בחו"ל לקבלת תמיכה כלשהי ומהסגנון של מי שענה, נדמה לנו שלא הגענו למקום הנכון? עד מהרה, אנחנו מגלים שהגענו למיקור החוץ של הספק, שהוסמך לפתור לנו בעיות....ובשפה שלנו


לכתבה המלאה

לעשות קניות בסופרמרקט עם הטלפון החכם, מבלי לאבד את חווית הקניה

מה חושב לעצמו אדם שרואה בסופרמקרט עגלה עמוסה במוצרים חולפת על פני מה, שהיתה פעם קופה, והיא נסרקת ומחויבת ללא מגע אדם? הוא לא מבין איך זה קורה. אבל זה לא קורה מעצמו. זה מתחיל בתערוכה מקצועית בתחום


לכתבה המלאה

מתי הציעו לכם להזמין מלון בינואר, עבור תערוכה בנובמבר?

יש תערוכות שהצפי למבקרים בהן הוא לא בגדר ניחוש. ידוע מראש, כמה אנשים יגיעו לתערוכה, מאין הם באים ומה נחוץ להם כדי להבטיח לעצמם תנאי ביקור אופטימלים. אחד הדברים החשובים הוא בתי מלון במחיר סביר ובקרבה פיזית לתערוכה. תערוכת מדיקה בדיסלדורף היא אחת מהתערוכות הללו ולכן


לכתבה המלאה

תערוכות לטכנולגיה בעולם בחדשים הקרובים

תערוכות לטכנולוגיה מתקיימות ברחבי העולם ומהוות בסיס להצגת מוצרים וטכנולוגיות  שזמן קצר לאחר הצגתם, מוצאים את דרכם גם אלינו. לכן, חשוב שיצרנים ויבואנים מישראל ידעו מהן התערוכות החשובות ביותר בחודשים הקרובים.


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל