02/08/2017 - newsletter # 64

מאז התחלנו לשלוח ניוזלטר חודשי לכל מי שנרשם כמנוי במנוע החיפוש לתערוכות www.expoexpo.com הצטרפו כ - 13,000 חברות ועסקים לרשימת מקבלי הניוזלטר.

בסה"כ, כולל חברות ועסקים שהשתתפו ומשתתפים בתערוכות בארץ ובחו"ל, מעצבי תערוכות, ספקים לענף ועוד, תפוצת הניוזלטר מגיעה לכ - 17,000 עסקים, ישירות לאדם המטפל בתערוכות.

ספקים בתחומים כמו ציוד לתערוכות, מעצבים, קבלנים, חברות תיירות, ביטוח, משרדי נסיעות, חברות תעופה ועוד, מוזמנים להשתמש בנו כדי להגיע ללקוחות

כל זאת, בעזרת באנר בגוף הניוזלטר. בסה"כ אנחנו יכולים לצרף בכל פעם 6 באנרים.

הצטרפו אלינו. פנו בבקשה אל עליזה 03-6882929 

תעשיית התערוכות בעולם, יוצאת מחוץ למסגרת השמרנית שאפיינה אותה עד כה

אומרים ש"רק חמור לא משנה את דעתו". במשך שנים, תעשיית התערוכות בעולם, שמרה בקנאות על שמרנותה. העולם מסביב השתנה, שווקים שינו פניהם, אנשים חדשים נכנסו, ענפים מתו ובמקביל נולדו חדשים ומארגני התערוכות ניסו לשמור בשיניים את האופי והמסגרת של התערוכות המסורתיות שלהם.

אז לקח אמנם זמן, אבל המציאות שכידוע חזקה מכל, אילצה אותם להתגמש. בהתחלה אולי הורידו או הוסיפו נושא לתערוכה המסורתית, אבל בהדרגה הבינו שאין בזה ערך מול תערוכות אחרות חדשות שצצות.

התהליך הזה אפיין כמובן את המארגנים הכבדים, בעיקר בגרמניה. והגרמנים, כמו גרמנים, לא מוותרים בקלות. איך אומרים בכדורגל? משחקים 90 דקות ובסוף גרמניה מנצחת שוב. אז זה גם קורה בתערוכות. נותנים למארגנים הקטנים לכפות עליהם את השינויים ובסוף יוצאים עם התערוכה המנצחת.

יש לכך דוגמאות רבות מתחומים מתקדמים דינמיים כמו היי טק, משחקי מחשב, מדפסות תלת מימד, רפואת שיניים, ועוד. השחקנים הקטנים מחממים את השוק ואז באים הגרמנים וחוטפים את הניצחון.

בגליון הנוכחי, ננסה להדגים זאת באמצעות תערוכת הצילום "פוטוקינה" שעדיין לא ויתרה על המילה צילום, אבל בינה לבין צילום גרידא, הגבול די מטושטש.

קריאה מחכימה

יצחק שלו

עורך

תערוכת פוטוקינה לצילום אינה דומה למה שהיתה וגם ...היא משנה מחזוריות

מה קובע את מחזוריות התערוכות המקצועיות? בד"כ: הטכנולוגיה. באיזו תדירות מוצרים חדשים יוצאים לשוק ואיזה חידוש טכנולוגי הם מביאים איתם. כך, תערוכות כבדות של תעשיות הדפוס או הפלסטיק שבהן קצב פיתוח הטכנולוגיה איטי יחסית, מתקיימות במחזוריות של שלוש - ארבע שנים ואילו תערוכות שיש בהן מן מוצרי הצריכה, מתקיימות מדי שנה - שנתיים. וכאשר צילום הופך להיות, באמצעות הטכנולוגיה הדיגיטלית, למוצר צריכה, גם תערוכות ותיקות ומסורתיות משנות קונצפט.


לכתבה המלאה

משרד החקלאות חייב לאשר מיידית את השתתפות ישראל באקספו העולמי לגינון בבייג'ין

מי שביקר בסין, בודאי התרשם מתרבות הגינון של הסינים. בכל שכונה ניתן לראות גנים מעוצבים, פרחוניים ובשבילים, את הסינים, בדרך כלל המבוגרים, רוקדים או עושים תנועות התעמלות "מוזרות". מדברים הרבה על הגנים היפנים ועכשיו, הסינים שזכו באירוח האקספו העולמי של הגינון, בבייג'ין ב - 2019 עומדים לחשוף את תרבותם בתחום זה, ע"י כך, שהגדירו את הגינון כנושא המרכזי.

 


לכתבה המלאה

מבקרים בתערוכת "מדיקה" בדיסלדורף חוזרים הביתה עם ג'וב חדש

אנחנו רגילים לבקר בתערוכה הגדולה בעולם לציוד וטכנולוגיות רפואיות, בתור אנשי מקצוע או קניינים. אבל מסתבר שכששית מהמבקרים בתערוכה בשנה שעברה, באו כדי לחפש תעסוקה. ג'וב חדש. לכן בתערוכה הקרובה בנובמבר, להם ולאחרים מכל העולם, הועמד אגף חדש לאינטראקציה בין מעסיקים למועסקים. הולך להיות מעניין. 


לכתבה המלאה

קריאה להגשת הצעות לפרזנטציה בכנס ב"ל ותערוכה להגנת הגבולות

המו"ל הבריטי של העיתון החשוב העוסק בביטחון לאומי, עורך את הכנס השנתי שלו והתערוכה להגנת הגבולות במדריד בחודש מרץ 2018. לאחרונה פרסם call for papers למומחים מכל העולם כדי לשתפם במערך ההרצאות והפרזנטציות בכנס. הוא גם קורא לחברות ישראליות ולגורמים מוסדיים בישראל להצטרף לכנס ולהציג בתערוכה המלווה.


לכתבה המלאה

האם מילים יכולות לתאר תערוכה לעיצוב פנים?

נסיון לתאר תערוכה לעיצוב פנים במלים היא כמו נסיון לתאר טעם של ארוחה טובה במסעדה. עד שלא נטעם, לא נדע. כך גם בתערוכה לעיצוב, עד שלא נבקר ונראה בעצמנו, לא נדע. התערוכה הבינלאומית לעיצוב הבית בקלן, שתפתח בינואר 2018 ממחישה זאת היטב


לכתבה המלאה

מטבח נגיש לאנשים עם מוגבלות יוצג לראשונה בתערוכה בתל אביב

בעטיו של הפרויקט המיוחד של מטבח נגיש לאנשים עם מוגבלויות, אשר יוצג, לראשונה בארץ, נחרוג ממנהגנו לכלול בניוזלטר רק תערוכות בחו"ל ונדווח על שתי תערוכות גדולות שתתקיימנה במרכז הירידים בחודשים אוקטובר ונובמבר 2017. האחת לרפואת שיניים והשנייה לענץ העץ והרהיטים. שתיהן מאורגנות על ידי איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ ושתיהן משיקות לתערוכות של יריד קלן שמשווקות בארץ על ידי החברה.


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל