01/12/2016 - newsletter # 57

מאז התחלנו לשלוח ניוזלטר חודשי לכל מי שנרשם כמנוי במנוע החיפוש לתערוכות www.expoexpo.com הצטרפו כ - 12,000 חברות ועסקים חדשים לרשימת מקבלי הניוזלטר.

בסה"כ, כולל חברות ועסקים שהשתתפו ומשתתפים בתערוכות בארץ ובחו"ל, מעצבי תערוכות, ספקים לענף ועוד, תפוצת הניוזלטר מגיעה לכ - 17,000 עסקים, ישירות לאדם המטפל בתערוכות.

ספקים בתחומים כמו ציוד לתערוכות, מעצבים, קבלנים, חברות תיירות, ביטוח, משרדי נסיעות, חברות תעופה ועוד, מוזמנים להשתמש בנו כדי להגיע ללקוחות

כל זאת, בעזרת באנר בגוף הניוזלטר. בסה"כ אנ יכולים לצרף בכל פעם 6 באנרים.

הצטרפו אלינו. פנו בבקשה אל עליזה 03-6882929 

משחקי מחשב משנים במשהו את אופיין של התערוכות המסורתיות

בקיץ האחרון, אנחנו האזרחים, קיבלנו שיוך חדש: או שאנחנו רודפים אחרי פוקימונים ברחובות העיר, או שאנחנו עוקפים את אלו המשחקים. משחקים, שאופינו במשך שנים כתחום של ילדים ונוער, הפכו להיות חלק בלתי נפרד מחווית המבוגרים.

סקר בארה"ב הראה שהגיל הממוצע של השחקנים במדינה הוא 35 עם נסיון של 12 שנים לפחות כשחקנים. המושג Gamer קיבל לגיטימציה וכבר לא מתחרז עם Gambler

מארגני תערוכות זריזים הבינו שמאחר שהתחום הפך קניינים של מבוגרים, הגיע העת להטמיע אותו ולהפוך אותו למכרה כסף עבורם. חשבון פשוט הראה ששחקן יעדיף לרכוש כרטיס כניסה לתערוכה ובה לשחק חופשי אצל כל המציגים, במקום לקנות בכל פעם כרטיס למשחק במועדונים או באולמות וידאו.

מה שקרה לעולם התערוכות, בעקבות זאת, הוא, שרבים מבין המארגנים הבינו שעליהם להוסיף עוד אלמנט לסיפוק המבקרים, דהיינו חוויה. כל תערוכה והחוויה שלה. והחוויה צריכה להיות אינטראקטיבית, כדי לספק את יצר המשחק אצל המבקרים.

התערוכות המקצועיות, עוד לא נמצאות שם, למזלנו, אבל התערוכות המיועדות לקהל הרחב, כבר שם או בדרך לשם, שלא להזכיר כמובן את התערוכות היעודיות שמוגדרות כתערוכות למשחקי מחשב ווידאו.

דוגמא?

http://www.gamescom-cologne.com/gamescom/index-9.php

תערוכה, שנערכת מדי אוגוסט בקלן ומושכת עשרות מציגים מישראל ומאות אלפי מבקרים מכל העולם

קריאה מחכימה

יצחק שלו

עורך

הנה דבר אחד על סין שלא ידעתם!

השלטון בסין העממית נחשב, רשמית, עדיין כקומוניסטי. בפועל, הכלכלה המקומית היא מערבית באופיה. השלטון אומר ליזמים "בפעילות הכלכלית, עשו מה ואיך שבראש שלכם, אבל אל תהיו מעורבים בפוליטיקה". את זה אנחנו יודעים. אבל האם ידענו שהממשלה מעודדת אזרחים להגר ולהשקיע בנדל"ן מחוץ לסין? אז הנה באה תערוכה, יחודית, שמלמדת אותנו דבר או שניים בנושא.


לכתבה המלאה

איך מחלקים את תקציב ההשתתפות בתערוכה? חליפה ליתום אמרנו?

אחת מהיציאות היותר חכמות של וורן באפט מתיחסת לנושא התמחור: "מחיר זה מה שאתם משלמים. ערך, זה מה שאתם מקבלים". והוא כמובן כל כך צודק. שואלים מציגים פוטנציאלים בתערוכה: "כמה זה יעלה לנו". אין תשובה לשאלה זו, משום שהיא תלויה בתרבות כלכלית - מסחרית, תרבות חשיפה בתערוכה ומעל לכל בתמורה.


לכתבה המלאה

מסעדות כן ותערוכות לא? דוקא כן.

מצד אחד, עומדים אנשים שאין ביכולתם לרכוש מזון בכמות הדרושה להם ובמגוון הרצוי. מצד שני עומדות מסעדות עם עודפי מזון. במקביל ישנם בתי התמחוי שמשוועים לתרומות מזון באופן שוטף ובמיוחד לקראת חגים. אז חקלאים ויצרנים ומסעדות מושיטים עזרה ומתגייסים ועכשיו מסתבר גם תערוכות....אבל עדיין לא בישראל


לכתבה המלאה

אומרים ש"הצורך הוא אם כל ההמצאות". זה נכון!

קורה ששני מארגני תערוכות מקיימים 2 תערוכות שחופפות, בנושאיהן, בחלקים גדולים, זו לזו ושתיהן סמוכות מאד במועדיהן. קורה. אבל אף מארגן אינו מסכים להזיז את התערוכה שלו ומאידך שניהם חוששים שהמבקרים יעדיפו תערוכה אחת על האחרת. כאן נולד  הצורך להידברות, שממנה גם בא ההסדר. "ליגנה" בהנובר ו"אינטרצום" בקלן, כמשל.


לכתבה המלאה

תערוכה בפוקוס והפעם: ממתקים, גלידה וקפה

בסקר שערכנו בין מנויי הניוזלטר, רוב המשיבים ביקשו לקבל גם מידע באופי של ניתוח תערוכה לעומק. בחרנו הפעם לתת פוקוס על התערוכה הגדולה ביותר בעולם לדברי מתיקה בקלן שבגרמניה. כולנו, כצרכנים מושפעים ממה שמוצג שם מדי שנה. חלקנו, כמבקרים בתערוכה, אף נהנים, לפני כולם מהטעימות שמחלקים שם. הכולסטרול הוא הגבול. 

 


לכתבה המלאה

יריד קלן משתלט על תחום תערוכות הפרזול וחלקי רהיטים

יריד קלן מקיים מזה עשרות שנים את התערוכה החשובה ביותר בעולם בתחום הפרזול - Interzum . תערוכה מקצועית, יעודית, אחרת, Zow , נגסה בשנים האחרונות בחלקים מהתערוכה בקלן ולאחרונה התבשרנו כי היא נרכשה על ידי יריד קלן ובכך, זה האחרון, הפך להיות היריד האולטימטיבי של תעשייה חשובה זו.


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל