01/03/2016 - newsletter # 50

בכמה תערוכות אתם מבקרים מדי שנה? כמה זמן אתם מבלים בשדות תעופה? כישראלים, שממריאים מבן גוריון, היצע הטיסות הישירות ליעדים בהם מתקיימות התערוכות, די מוגבל.

לדוגמא, עד לכניסתה של חברת התעופה הגרמנית Germania לא היתה טיסה ישירה למרכזי התערוכות של דיסלדורף או קלן. יאמר, שמדי שנה נוסעים מישראל לשני יעדים אלה, כשבעת אלפים איש. מה האלטרנטיבות שלנו? לטוס ליעד באירופה ומשם לקחת טיסת המשך ואותו דבר בדרך חזרה.

זמן הטיסה הישירה לדיסלדורף הוא כ - 4 שעות. הזמן שנבלה בדרך, בטיסה לא ישירה הוא במינימום 7-8 שעות בכל כיוון. כלומר נבלה לפחות שעתיים, בכל כוון, בשדה תעופה כלשהו באירופה.

ואם מדובר בתערוכה במזרח הרחוק או אפילו במדינה קרובה, אך ידידותית, כמו בחלק ממדינות המפרץ, זמן השהייה בשדות התעופה יעלה.

 אז יש שדות תעופה שכדאי לטוס דרכם, כי זמן השהייה בהם הוא כיפי, מסעדות, בתי קפה, מרכזי קניות ו.....אינטרנט חופשי. ויש גם שדות תעופה שמציעים לך טיול בעיר, אם זמן השהייה שלך הוא כ - 5-6 שעות. בקיצור נחמד.

מצאנו בניוזלטר של אתר "למטייל" כתבה על 10 שדות התעופה המועדפים ביותר בעולם וחשבנו שכדאי שגם אתם תתודעו אליה בהמשך

קריאה מחכימה

יצחק שלו

עורך

מי ינצח במלחמה בין מרכז התערוכות של טוקיו ובין המשחקים האולימפיים?

קרב לחיים או למוות מתנהל בין ממשלת המטרופולין של טוקיו ובין איגוד התערוכות ביפן, לנוכח כוונת הממשלה להקפיא את הפעילות של מרכז התערוכות הענק בעיר, לטובת המשחקים האולימפים שיערכו בטוקיו בשנת 2020 . באיגוד מצפים להתערבות מצד הממשלה המרכזית, כדי לא להרוס עוד יותר את הכלכלה היפנית, שגם בלי המלחמה הזו די מקרטעת.  


לכתבה המלאה

שדות התעופה הבינלאומיים הטובים בעולם. גם שלנו ברשימה

ישראלים רבים שנוסעים לתערוכות בחו"ל מבלים זמן רב בשדות התעופה, בהיעדר היצע מספק בטיסות ישירות ליעדי התערוכות. אז לאילו שדות תעופה כדאי להם להגיע לפי אתר "למטייל"? יש אחד - הטוב בעולם, שמציע טיול חינמי בעיר, במקום להמתין בשדה לטיסה ליעד הסופי


לכתבה המלאה

מי הן האלופות של הכלכלה הגרמנית ומדוע הן נסתרות?

ממשלת גרמניה מעודדת ומסבסדת את השתתפות החברות הקטנות והבינוניות בתערוכות מחוץ לגרמניה. התוצאה היא שבשנת 2014 עמד היצוא של גרמניה על 1,133 מיליוני יורו, 70% ממנו מקורו בחברות קטנות עד בינונית במשק, כאשר התורמות העיקריות לכך הן החברות המכונות אלופות נסתרות.


לכתבה המלאה

העישון אסור במרכזי קונגרסים. בקרוב גם השימוש בטלפונים חכמים

העישון במקומות ציבוריים כמו מרכזי קונגרסים, אסור. מחקר שנערך לאחרונה מלמד כי גם השימוש בטלפונים חכמים יאסר באולמות בהם מתקיימים דיונים. למה? כי % 50 מהמשתתפים מאבדים % 50 מהריכוז שלהם בעת שהם משוטטים בטלפון אחרי חיפוש הודעות...והכל בזמן ההרצאה.


לכתבה המלאה

בסוף כל בשורה פוגשים את האכזבה

בפרפרזה על שירו של של מאיר אריאל "שיר כאב" ("בסוף כל משפט שאתם אומרים בעברית יושב ערבי עם נרגילה ") אפשר לומר שבסוף היוזמה המבורכת של הנשים העוסקות באירועים בארה"ב, להקים ארגון שייצג את האינטרסים שלהן, נכונה אכזבה גדולה...


לכתבה המלאה

מה אומר במספרים המושג מרכז ירידים מצליח?

אנחנו אומרים שמרכזי הירידים בגרמניה מצליחים מאד. יש לכך הרבה סיבות. אבל מה עומד מאחורי קביעה זו, במספרים של הכנסות ורווחים? רק כשרואים את הנתונים מבינים את העוצמה של התעשייה הזו בגרמניה. יריד דיסלדורף 2015 כמשל.


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל