03/08/2015 - newsletter # 43

 ניוזלטר זה נשלח מדי חודש לתפוצה של קרוב ל - 9,000 חברות וארגונים בישראל. התפוצה מורכבת מחברות שהציגו בתערוכות בחו"ל, אנשי עסקים שנסעו לתערוכות בחו"ל וכן אלו אשר נרשמו למנוע החיפוש של התערוכות והירידים בחו"ל בהיותם צרכנים של מידע על תערוכות ברחבי העולם.

 זהו בהחלט מאגר יחודי של אנשי עסקים, שהדבר המשותף להם הוא תערוכות, בין אם הם מבקרים, מציגים או מבקשים להעשיר ידע באמצעות עולם התערוכות. 

 על כן, מפרסמים אשר רואים בתפוצה זו לקוחות פוטנציאלים שלהם, מוזמנים לפרסם בניוזלטר באנר עם פרטי השרות שלהם והפניה לנותן השרות.

 כדאי לנסות.

 יש לפנות אל עליזה: [email protected] טל. 03-6882929

 

למה אחרי 45 שנים, אני עדיין מאוהב בתערוכות

לפני 45 שנים התחלתי, במקרה, את עיסוקי בתערוכות. היום, הגעתי לגיל פרישה, אך זו, כלל אינה חולפת בראשי. "למה?" אומרים לי " אתה לא מותש? לא נמאס לך?" ובכן, לא. 

כי כל יום נושא עמו הפתעות חדשות הנובעות מעצם הענין. תערוכות ממציאות עצמן מחדש, כל יום ואיתן העוסקים בהן.

מה שמרתק בתערוכות היא העובדה שהן במקרים רבים מקדימות את זמנן. אדם יכול להיות שותף למציאות משתנה, אם יעקוב אחרי התערוכות החדשות. אלו ניחנות בסנסורים מיוחדים התורמים להם לחוש שוק, עוד לפני שהוא נוצר.

יש הטוענים שתערוכות משקפות שוק נתון. זה נכון בעיקרון, אבל בהתהוותן, הן מכילות מעין משהו נבואי. כלומר, הן מבטאות את מה שנחווה בעוד שנה, שנתיים ואף יותר.

וכאשר אתה חלק מזה, כמארגן וכמישהו המביא את המידע לציבור, אתה מרגיש תמיד שאתה דורך בעתיד....אז למה לא להיות שם כאשר הוא מתהווה?

דוגמא? קראו להלן את הידיעה על התערוכה והכנס לאינטרנט של דברים....

קריאה מחכימה

יצחק שלו

עורך

 

אפשר להדפיס במדפסת 3D עור אדם? נראה שכן וזה ייחשף לראשונה ב - drupa 2016

יש דברים שהם מעבר לבינתו של עורך ניוזלטר העוסק בתערוכות. אבל, מאחר שמה שנראה להלן הולך להחשף בתערוכת דפוס בדיסלדורף, אנחנו מוצאים לנכון לעדכן. חברת הקוסמטיקה לוריאל תחשוף את החידוש: הדפסה של עור אדם במדפסת 3D


לכתבה המלאה

כנס מיוחד ותערוכה למעצבים של אינטרט של דברים

העולם משתנה. האינטרנט יצא מהמחשבים ומאיים להיכנס לחיים היומיומיים של כולנו. מהלבוש שאנחנו לובשים, עבור דרך הבית ואף להצלת חיים כדבר מתריע לפני אסון. יותר ויותר אנשים בעולם החלו לעסוק בתחום. מהנדסי תוכנה, מעצבים, אדריכלים, רופאים......ולכולם מטרה אחת להפוך את חיינו לנוחים יותר. במצב הזה, ברור שבתערוכה נראה לאן הדברים הולכים


לכתבה המלאה

לאס וגאס ממשיכה להפתיע והפעם עם "שבוע הכאב"

לאס וגאס, העיר המארחת תערוכות וקונגרסים יותר מכל עיר אחרת בארה"ב, ידועה באירועים "המוזרים" שלה. זה לא מפתיע, משום שמה שיש לעיר הזו להציע למשתתפים, אין לאף עיר אחרת בארה"ב. ועכשיו, אחרי תערוכת הסקי בעיר המדברית הזו, אנחנו מתודעים לקונגרס ולתערוכה הקרויים "שבוע הכאב".


לכתבה המלאה

כולן יפות, כולן מעוצבות במי אבחר?

3 תערוכות רהיטים מתקיימות מדי שנה באירופה. כולן גדולות, יפות, מעוצבות ורוויות מבקרים. שתיים מתקיימות בינואר-פברואר. זו של קלן וזו של פריז ואחת באפריל במילנו. מחלקות יחסי הציבור של התערוכות אומרות "שלי יותר..." ובכל זאת, אם איננו יכולים לבקר בשלושתן, במי נבחר?


לכתבה המלאה

יש המאמצים טכנולוגיות חדשות במהירות....ויש גרמנים

בכל הקשור לטכנולוגיות חדשות ובמיוחד אלו הכרוכות בהיי טק, טלפוניה וכד', המשחק המקדים של הגרמנים ארוך מאד והוא גם לא קורה עם עצמם. הם צופים מן הצד, רואים אם זה מצליח ואח"כ צוללים לתוכו, מפתחים אותו, משתמשים בו ואפילו מייצאים אותו. את כל זה רואים בתערוכות יעודיות המתקיימות שם. אחת, קרובה, היא התערוכה לטכנולוגיות בתחום הקמעונאות eurocis 2016


לכתבה המלאה

שווק חוויתי, לא רק לצרכנים

שיווק חוויתי הוא מושג שכיח אצל יצרנים ומשרדי הפרסום ויחסי הציבור שלהם. הוא מתבטא בשני אופנים: יצירת חוויה באמצעות המוצר עצמו או מתן חסות לאירוע חוויתי ובכך לקשור בין חווית האירוע ובין המוצר. זה האחרון, הוא ההיגיון מאחורי גובה התשלום הנדרש מיצרנים עבור החסות לסופר בול בארה"ב


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל