03/06/2015 - newsletter # 41

ניוזלטר זה נשלח מדי חודש לתפוצה של קרוב ל - 9,000 חברות וארגונים בישראל. התפוצה מורכבת מחברות שהציגו בתערוכות בחו"ל, אנשי עסקים שנסעו לתערוכות בחו"ל וכן אלו אשר נרשמו למנוע החיפוש של התערוכות והירידים בחו"ל בהיותם צרכנים של מידע על תערוכות ברחבי העולם.

 

 זהו בהחלט מאגר יחודי של אנשי עסקים, שהדבר המשותף להם הוא תערוכות, בין אם הם מבקרים, מציגים או מבקשים להעשיר ידע באמצעות עולם התערוכות. 

 

 על כן, מפרסמים אשר רואים בתפוצה זו לקוחות פוטנציאלים שלהם, מוזמנים לפרסם בניוזלטר באנר עם פרטי השרות שלהם והפניה לנותן השרות.

 

 כדאי לנסות.

 

 יש לפנות אל עליזה: [email protected] טל. 03-6882929

 

האם המגה תערוכות ישארו אתנו עוד זמן רב?

זכור לנו היטב המאמר המפורסם של אפרים קישון ב"מעריב", שבועות ספורים לאחר מלחמת ששת הימים, תחת השם "סליחה שניצחנו". מאז ועד היום אנו חווים את תוצאות הנצחון. גם בתערוכות מתהווה מצב דומה.

תערוכות שהתחילו בקטן גדלו וצמחו והיו לתערוכות מגה ונשאלת השאלה, האם בגודלן הן משרתות את ציפיות המשתמשים. לדוגמא תערוכת המובייל בברצלונה: כמה מבקרים יכולים להקיף את גודלה? באיזו מידה המציגים מצליחים לפגוש את הלקוחות הפוטנציאלים שלהם?

ניתן לומר בודאות, שככל שהתערוכה גדולה יותר ורווית מבקרים, כך האפקטיביות שלה יורדת.

כדי להתגבר על מגמה זו, המציגים יוצרים בביתניהם חללים סגורים שהכניסה אליהם מותרת רק לקהל מוגדר מראש. במלים אחרות, הם יוצרים תערוכה קטנה בתוך התערוכה הגדולה.

מצד אחד הם מקרבים קהלים מסוימים ומצד שני הם מרחיקים את האחרים. זה טוב או רע? המציאות תיתן לכך תשובה בעתיד הקרוב.

אם ללמוד מנסיון העבר, למשל תערוכת המחשבים Comdex בלאס וגאס שגדלה למימדים מפלצתיים עד כדי איבוד עצמי לדעת. כך גם עם תערוכת מחשבים אחרת Cebit בגרמניה שנאלצה להתפצל ושני חלקיה היום, אינם מתקרבים למה שהיה בהיותה תערוכת מגה.

הנסיון מלמד, אם כן, שעתיד תערוכות המגה לא ורוד ועל מארגניהן להיות מספיק יצירתיים כדי לא לאבד אותן

קריאה מחכימה

יצחק שלו

עורך

דוגמא ומופת להתארגנות לקראת תערוכה במשבר

טיפול במשברים, הוא פרק חובה בספר הנהלים של כל חברה עיסקית. כן, חובה....אם קיים ספר כזה!! אלה, בישראל, שיש להם ספר כזה ימצאו ענין בכתבה להלן ואלה שאין להם, אולי יגיעו למסקנה שכדאי שיהיה ספר כזה, שהרי משברים באים תמיד בהפתעה ואין דרך להתגונן מפניהם אם לא מודעים לאפשרות שהם יקרו. לא ככה?


לכתבה המלאה

תערוכה "קטנה" אך איכותית לאריזה

1,500 מציגים וכ - 40,000 מבקרים בתערוכת אריזה בנירנברג. האם זה מפחית מערכה מול תערוכת הענק של דיסלדורף עם 5,000 המציגים שלה ולמעלה מ - 100,000 מבקרים? אלי פיינגולד מומחה האריזה במאמר בעיתון "מזון" חושב...


לכתבה המלאה

זה יכול לקרות כנראה רק במדינה שבה יש איגוד של תרבות קולינרית....

כמה מסעדות "קולינריות" נפתחות מדי שנה בישראל? כמה תיירים מגיעים לארץ והמארחים "מכריחים" אותם לטעום חומוס כמאכל המייצג של ישראל (עוד משהו שלא שייך לנו, אבל אנחנו משתמשים בו)? החיבור בין אוכל ובין תיירות יכול להיות חיבור מוצלח, שיגדיל את מספר התיירים במדינה, אבל יש לו תנאי......

 


לכתבה המלאה

יש דרך להגדיל את החשיפה של אתר האינטרנט שלכם לציבור

מומחי רשת מתעקשים שהוספת תכנים לאתר האינטרנט של חברה מסחרית, מגדילה את החשיפה שלו לציבור וכמובן מקדמת אותו בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש אחרים. אנחנו גם מאמינים שזו הדרך ומציעים הטמעה של מנוע חיפוש לתערוכות בחו"ל באתרים


לכתבה המלאה

Geo - Fence אפליקציה חדשה vמגדירה מחדש את גבולות הפרטיות שלנו

בכל הקשור לשמירה על הפרטיות ברשת, אנחנו כמו התושבים לרגלי הר הגעש. יודעים שניפגע מתי שהוא ובניגוד להם, הפחד מוביל אותנו לחפש דרכים להגנה…..אך, בפועל, במקביל עושים את ההיפך. הסקרנות והנוחיות הקשורים למידע הזורם אלינו מהאמצעים הדיגיטליים מדרבנים אותנו ללחוץ על הכפתור "אשר" בטלפון או במחשב ולאשר לספקים להמשיך ולשלוח אלינו מידע.


לכתבה המלאה

על תערוכות, יין ו - 50 שנות יחסים עם גרמניה החדשה

חגיגות 50 שנה ליחסים בין ישראל ובין גרמניה החדשה, החלו בחודש שעבר בברלין, עם ביקור נשיא המדינה שם. הם ימשכו החודש בתל אביב. אנחנו מקדימים מעט עם סיפור יפה על יחסים מתרקמים בין ייננים ויקבים מישראל ומגרמניה. את הסיפור מצאנו באתר foodis


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל