12/04/2015 - newsletter # 39

 

ניוזלטר זה נשלח מדי חודש לתפוצה של קרוב ל - 9,000 חברות וארגונים בישראל. התפוצה מורכבת מחברות שהציגו בתערוכות בחו"ל, אנשי עסקים שנסעו לתערוכות בחו"ל וכן אלו אשר נרשמו למנוע החיפוש של התערוכות והירידים בחו"ל בהיותם צרכנים של מידע על תערוכות ברחבי העולם.

זהו בהחלט מאגר יחודי של אנשי עסקים, שהדבר המשותף להם הוא תערוכות, בין אם הם מבקרים, מציגים או מבקשים להעשיר ידע באמצעות עולם התערוכות. 

על כן, מפרסמים אשר רואים בתפוצה זו לקוחות פוטנציאלים שלהם, מוזמנים לפרסם בניוזלטר באנר עם פרטי השרות שלהם והפניה לנותן השרות.

כדאי לנסות.

 

יש לפנות אל עליזה: [email protected] טל. 03-6882929

 

יצרנים גרמנים משקיעים כל יורו שני להשתתפות בתערוכות

דבר העורך הפעם קצר במיוחד והוא בגדר חומר למחשבה מתחום ה - B2B Communication

סקר שנעשב בגרמניה מגלה כי כל יורו שני מתוך תקציב השווק של חברה יצרנית, מופנה להשתתפות בתערוכות מקצועיות.

ברור שנתון זה קשור למבקרים בתערוכות, שהרי הא בהא תליא. מאותו סקר: % 75 מכלל המבקרים אומרים שהם שבעי רצון מביקורם בתערוכה מקצועית ו - 9 מתוך 10 מבקרים מציינים שהם ימליצו לחבריהם לבקר בתערוכה בה הם ביקרו.

לצערי, אין בישראל סקרים דומים ובהיעדר נתונים, מה שיש לומר הוא, אם לצטט את גדעון רייכר:  ".....ותחשבו על זה........".

 

יצחק שלו

עורך

התעשיה הדנטלית של ישראל - גאווה לאומית

כך, בשקט בשקט, מאחורי הקלעים של התעשייה, יצרנים ישראלים כובשים את התערוכות הדנטליות בעולם. אם בעבר הישראלים ביקשו להיות צמודים לביתנים של היצרנים הגדולים, כדי להינות מהמבקרים שבאו אליהם, היום, המצב התהפך


לכתבה המלאה

לאן ניסע בחודשיים הקרובים?

עונת התערוכות בעיצומה, (עד לפגרת הקיץ של יולי - אוגוסט) . תערוכות חשובות מתקיימות בעולם וזו ההזדמנות לאנשי עסקים לשלב ביקור עסקי בתערוכה עם חופשת אביב/קיץ. ריכזנו את התערוכות החשובות בתחומים השונים


לכתבה המלאה

אחרי "מראה שחורה" קל לקבל את הרעיון החדש של הבריטים The Pig Idea

יש לאנגלים ענין עם חזירים. אחרי שראינו את ראש הממשלה "מתחבר" לאחורי חזיר, בפרק הראשון של הסידרה הביזארית "מראה שחורה" אנחנו לא מרימים גבה לגבי הפרויקט החדש של תערוכת המזון החשובה של לונדון, שגם בו מעורב חזיר


לכתבה המלאה

אם אנחנו דומים לאמריקנים, השנה נראה יותר מציגים בתערוכות

יש אצל האמריקנים טראומות שהשפעתן מורגשת אפילו אחרי שהמצב תוקן. המשבר הכלכלי האחרון, גרר אחריו שורה ארוכה של מחקרים שניסו לבדוק האם השוק הפנים שהמצב הקשה חלף. הוא חלף, בפועל, אין ספק, אבל יצרנים עדיין שוקלים בזהירות יתר את הוצאות השווק שלהם. מהמצב הזה, נהנית תעשיית התערוכות


לכתבה המלאה

ב"להציג נכון" עשינו את מחצית הדרך להצלחה בתערוכות

הוצאה ממוצעת של יצרן שמבקש להציג בתערוכה בחו"ל נאמדת ב - 20,000 יורו בקירוב. לפעמים סכום זה נחשב לגבוה מאד, אם ההשתתפות לא הניבה תוצאות ולעתים, סכום זה בטל בששים. במה תלוי המהפך? כנראה שבהגדרה "להציג נכון".


לכתבה המלאה

עוד הזדמנויות ליצרני אריזות מישראל בתערוכות באמריקה

היריד הבינלאומי של קלן שמארגן שתיים מהתערוכות המובילות בעולם למזון ולייצור מזון, חתם על הסכם שת"פ עם הארגון האמריקני של יצרני אריזות המזון והתרופות ובכך פתח פתח ליצרנים מאירופה וישראל בתוכם, להציג בארה"ב ובמדינות נוספות באמריקה.


לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל