02/12/2014 - newsletter # 35

תערוכות מקצועיות נתקבעו בתודעה כמקום מפגש בין יצרנים, מוצרים ולקוחות ואנשי מקצוע. זה נכון, כמובן, אבל זה לא הכל. כדי שתערוכה מקצועית תמותג ככזו אצל הצרכנים, דואגים מארגני התערוכות לשמור על קשר עם המבקרים, גם בתקופה שבין מועדי התערוכות. הם עושים זאת באמצעות הזרמת מידע על התערוכה שהיתה ועל זו שתהיה.

לאחרונה נצפה שינוי. מארגנים החלו להעמיד פורטלים מקצועיים תחת שם התערוכה ובהם מידע על הענף, חידושים, מאמרים מקצועיים, מחקרי שוק וכל חומר שהיצרנים, שהם המציגים הפוטנציאלים, זקוקים לו.

גם כאן, כמו בכל שאר הדברים הקשורים בתערוכות, מי שמובילה את הנושא היא גרמניה ובה ניתן לסמן במיוחד את יריד דיסלדורף שכמעט כל תערוכה שלו, נתמכת היום על ידי פורטל מקצועי.

בולטים במיוחד הפורטלים הקשורים לתערוכות הרפואיות, תערוכת הדפוס וזו של תעשיית האריזה.להמחשת המידע המופיע בפורטל האריזה, ראו להלן ידיעה על מחקרי שוק לגבי צריכה של מוצרים באריזות.

קריאה נעימה

יצחק שלו

עורך

תערוכת ,אמביינטה בפרנקפורט מציגה בפברואר 2015 את מה שיראה אצלנו בשווקים בסוף השנה

המושג "שלחן ערוך" מתקשר אצלנו עם ספר ההלכה של רבי יוסף קארו. נראה שלא לזה התכוונו ביריד פרנקפורט כאשר החליטו לכלול את המושג "שלחן ערוך"כאחת התערוכות שמרכיבות אל האירוע המשולב Ambiente , האירוע המוביל בעולם בתחום מוצרי הצריכה לבית. למה כן התכוונו?


לכתבה המלאה

העדפות צרכנים בתרבויות שונות לכיתוב על אריזות מזון - לקראת תערוכת Interpack בדיסלדורף

הצרכנים בגרמניה מעדיפים שהכיתוב הבולט ביותר על אריזות מזון יבליט את תאריך התפוגה. לעומתם, היפנים מבקשים שמרכיבי המזון שבאריזה יובלטו על פני הכיתובים האחרים. הסינים אדישים לכיתוב ולשפת הכיתוב ומה שמעניין אותם הוא ארץ המוצא של המזון הארוז.


לכתבה המלאה

קפה אינטרנט - אאוט קפה עם מדפסת 3D אין

המלחמה בין בתי הקפה בארץ, מתייחסת למחיר הקפה. בחו"ל מאחר שמחירי הקפה סבירים, המאבק הוא על שיווק. לאחר שהאינטרנט הפך לחלק מהחיים, הכנסת ווי פיי לבתי קפה, כבר אינה מקור משיכה. אימצו את מוחם בעלי בתי הקפה הגיעו למקור משיכה חדש, שנכון לעכשיו מוכיח עצמו..


לכתבה המלאה

התערוכה בה זכייני המזון לא מרויחים כסף

נהוג לומר שלא משנה אם התערוכה טובה למציגים או שהמבקרים הפיקו תועלת כלשהי מהביקור, דבר אחד בטוח: המסעדות ובתי הקפה בתוך התערוכה, תמיד ירויחו, כי שני דברים מוכרחים לעשות בתערוכה: ללכת לשרותים ולאכול ולשתות. אז זהו, שתמיד יש כלל שיש לו יוצא מן הכלל...
לכתבה המלאה

תינוק שגדל והפך ל"מפלצת" בינלאומית: לקראת תערוכת היין של דיסלדורף

ב - 1994 נולדה תערוכה חדשה ביריד דיסלדורף בשם Pro-vins . כולה מיועדת לשוק המתחדש של צרכני היין בגרמניה. השנה חוגגת התערוכה 20 שנים לקיומה . איך הפכה תערוכה מקומית לתערוכה בינלאומית, תוך עקיפת תערוכות ותיקות ומפורסמות ממנה?
לכתבה המלאה

למה אין בישראל הכשרה אקדמית לניהול והפקה של אירועים?

ארה"ב ובריטניה מובילים את השוק העולמי במספר העוסקים בתחום הפקות אירועים. הדרג הניהולי של החברות המפיקות מאויש בד"כ על ידי אקדמאים שסיימו תואר בייזום וניהול אירועים. האם זה מסביר את התופעה לפיה רוב החברות הרב לאומיות העוסקות בהפקת תערוכות הן בריטיות?
לכתבה המלאה

טל. 03-6882929 www.expoexpo.com מוגש על ידי מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל